svensson.s.t
Medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följde blå snitslar på bitvis väldigt otrampad stig. Till slut nåddes toppen av Multråberget och dess utkiksplats.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mörkret kommer deprimerande fort nu. Man blir överraskad när det blir mörkt en kvart tidigare för varje vecka som går...Kvällstur för att lugna skallen en aning. Turligt nog tog jag med lampa i väskan för det blev jävligt mörkt på hemvägen.
Visa bilaga 434804
Berätta mer! Var? Och hur långt? Finns det på nån karta?Dalbergen på Ingarö, vilken hällparadis! Jag och sonen gillade det: non-stop hopp, huck och pump. Tack @Makten för tipsen!
Visa bilaga 434960
Karta - https://www.trailforks.com/trails/dalbergen/Berätta mer! Var? Och hur långt? Finns det på nån karta?
Berätta mer! Var? Och hur långt? Finns det på nån karta?
Snyggt! Är det den som förbi den där dammen/minisjön söder om gården?Hittat snikväg förbi Petersens gårdsplan (där ett stort plakat säger att man inte får passera), vilket möjliggör stigcykling runt hela Harberget i Hellas. Av nån anledning verkar i princip ingen hoja där borta, men det ska det väl kunna bli ändring på.
Visa bilaga 435080
Ja, precis. Jag kom österifrån på grusvägen och man kan svänga in till vänster precis innan stängslet vid hagen som går fram till gården. Det är nog precis i skogsbrynet. Sen kommer man ut väster om dammen på en liten traktorväg som går ut till stora gruset igen.Snyggt! Är det den som förbi den där dammen/minisjön söder om gården?
Ah, körde den med graveln häromdagen. Har tidigare drivit igenom gården men nu stod nån stallpojke vid grinden som hänvisa mig till den. Kan tänka mig att den vägen var roligare på en mer kapabel cykelJa, precis. Jag kom österifrån på grusvägen och man kan svänga in till vänster precis innan stängslet vid hagen som går fram till gården. Det är nog precis i skogsbrynet. Sen kommer man ut väster om dammen på en liten traktorväg som går ut till stora gruset igen.
Visa bilaga 435082
Just den stigen är lätt, så merparten av den fixar du även med gravel tror jag. Hårt packad, torr lera med nåt enstaka rotparti. Troligen vedervärdig på vintern dock.Ah, körde den med graveln häromdagen. Har tidigare drivit igenom gården men nu stod nån stallpojke vid grinden som hänvisa mig till den. Kan tänka mig att den vägen var roligare på en mer kapabel cykel ☺
Sedan så åkte du direkt till hårfrisörskan för att kunna bläddra genom nyaste Svensk Damtidning?Ännu en bra morgon på stigen. Bästa medicinen mot stress och dåligt mående. Ha en fortsatt fin dag alla. ?
Visa bilaga 435304
Va?Sedan så åkte du direkt till hårfrisörskan för att kunna bläddra genom nyaste Svensk Damtidning?