Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
jag tror han försöker tvätta rent bara, "lika löser lika" brukar de säga ju :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det smörjer "skit"bra :)Ny variant av kedjevax?
Vad är det för framdäck du har? Ser vettigt ut!
Kan det vara ett mavic?Vad är det för framdäck du har? Ser vettigt ut!
Nån mavic 26x2.1'' som satt på ett hjulset jag köpte. Frun har cyklat på den i isaberg men jag tänkte den skulle få åka lift. Körde pelikanen ner med den.Vad är det för framdäck du har? Ser vettigt ut!
Där ser man! De verkar inte tillverka MTB-däck längre om man får tro hemsidan.Nån mavic 26x2.1'' som satt på ett hjulset jag köpte. Frun har cyklat på den i isaberg men jag tänkte den skulle få åka lift. Körde pelikanen ner med den.
Tror det är mer el mindre ett Michelin Wild am däck numera . Då Sam Hill körde mavic däck för något år sen men sen gick över till Michelin däck och fortsatt på mavic hjul.Där ser man! De verkar inte tillverka MTB-däck längre om man får tro hemsidan.
Myspys på egen kvist. Har äntligen hittat en bra kameraväska som man kan cykla med!
Visa bilaga 433702
Aaah, nu när du säger det så är det ju i princip samma mönster! Tyckte väl att jag kände igen det ändå.Tror det är mer el mindre ett Michelin Wild am däck numera . Då Sam Hill körde mavic däck för något år sen men sen gick över till Michelin däck och fortsatt på mavic hjul.
Det är på "Våta vita", tro't eller ej. ? Jag harvade runt på berget precis ovanför och hamnade en snutt där nere.My god! vart kan det vara nånstans, myspys á la episk John-bauer bild.
Bor du i Steningetrakten?
Nja , Varberg så inte så långt ifrån ?Bor du i Steningetrakten?
Tycker mig känna igen vissa stigar och utsikter...
/T
För kalenderbitaren.Där ser man! De verkar inte tillverka MTB-däck längre om man får tro hemsidan.
Hur var underlaget? Har aldrig kört den förut och tänkte testa imorgon men vill ogärna gegga runt liksom.Uppe med tuppen och provar mountainbikebanan i Rudan. Visa bilaga 433081
Hur var underlaget? Har aldrig kört den förut och tänkte testa imorgon men vill ogärna gegga runt liksom.
Ah grymt! Och det kommer ju alltid fler dagar! ?Det var helt ok i Lördags, och inget regn sen dess så det borde vara bra. Synd att det var just imorrn, annars hade jag kunna gjort dig sällskap.