IM
Aktiv medlem
Vad är Cykeln värd??
Sålde den i fredags för 1700kr så är du intresserad finns det prutmån. ?
Bjud 1500:-, nu har den ju dubblat antalet ägare. ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sålde den i fredags för 1700kr så är du intresserad finns det prutmån. ?
Runt 5 kanske?Jag ska sälja en Canyon Roadlite med Tiagra från 2016 eller 2017 (jag började använda den 2017). Det är en släktning som ska köpa den av mig. Jag försökte hitta på blocket etc vad de ligger på men hittar ingen till salu.
Jag kommer att byta till nya klingor, kedja, kassett, däck, slangar och bromsbelägg. Dessutom plockade jag av styre, sadelstolpe och sadel när den var ny och sätter tillbaks dem när jag säljer den. Det är inget lackskav på den mer än vad vajerhöljen med skydd åstadkommit.
Vad ska jag sälja den för så det blir bra för båda parter?
9-11k låter rimligt men 13 på Blocket kanske skulle fungera nu när butikerna har så lite i lager.Fundera på att ev avyttra min mtb då intresset svalnat en del. Är en Scott Scale 930 -18 strl XL. Org utrustad som denna i länken nedan. Cyklat ca 200 mil. Mestadels CV-terräng. Bra skick. Vad tror ni? 13’?
![]()
Scott Scale 930 2018
Med läckra Scale 930 får du mycket fart, känsla och kvalitet för pengarna! En klassisk rejsig hardtail med lätt och fin kolfiberram som svarar direkt när du trycker till. Har dessutom snygg invändig kabeldragning och de nya SDS2-systemet med styv och krafteffektiv underdel av ramen, medan...www.cykloteket.se
Vad han har betalat ny spelar väl ingen roll. Både han och du poängterar ju priset. Så typiskt canyonköpare! ?Hej, jag funderar på att lägga ett bud på 13-14k för den här cykeln som snart legat ute i tre veckor. Låter det skäligt eller vad tror ni? Jag tänker att årsmodellen för 2019 kom väl 2018 så cykeln är gissningsvis närmare två år gammal. Förmodligen var också årsmodellen för 2019 något billigare än årets utgåva eftersom Canyon successivt höjer sina priser.Visa bilaga 430937
En Canyon Ultimate CF SL 8.0 2019 gick i början av veckan för 15500 enligt säljaren då jag själv tyvärr var för sen på bollen. Enligt utsago var den i "nästintill nyskick". Din har visserligen SLX-ram men cykeln är också betydligt äldre så jag skulle tippa på någonstans under ovan nämnda pris kanske 12-13k?Jag är i valet och kvalet om jag ska sälja min Canyon Ultimate CF SLX.
Vad kan man få för denna?
Visa bilaga 431109
Canyon Ultimate CF SLX
Storlek XL
2014
Dura ace 9000
Mavichjulen på bild samt ett par GoVest Tyr c38
Riktigt fin i skicket.
Hej,Tjenixen!
Har en Canyon lvg hoj, kolfiber, kan den heta endurance? Årsmodell runt 2015. Shimano 105, 11spd. Mycket fint skick. Rullat kanske 100-150mil.
Canyons komfortstolpe.
Kommer säljas helt genomgången, med ny kedja och nya vajrar+höljen.
Storleken är xs vilket kanske är bra, kanske är dåligt.
Däcken måste jag se över, blir förmodligen nya där med.
Vad betingar en sådan idag?
Tänkte jag ska plocka isär och göra den ren och fin först. Den är dammig...Hej,
Har du ingen bild på den?
Med vänlig hälsning, Peter
Mer måste du ju kunna få ut? Vad är det för storlek, har en polare som letar första mtb, han är 185 cm lång.Visa bilaga 432549
Grand Canyon CF SLX 8.9 2013. Vad kan man få för en sån? 2000?
En polare vill köpa min Spark 910 från 2017...
Visa bilaga 436326
Har sett köpesannons för sådan ganska nyligen, men det var nog 58-ram. Värdet har jag dock ingen aning om. Skulle tro att den är värd 2 000 kr mindre än du tror.?Fundera på att sälja min fixed gear, någon som kan ge en riktlinje på vad den är värd?
Visa bilaga 437490
Dolan Pre Cursa Aluminium Track Frame – 60cm - Matt Black
Alpina Carbon Track Fork - Matt
Alpina Alloy 300mm Seatpost
Alpina 36x45 Headset
Alpina Single Bolt 31.9mm Seatpost Clamp
Sugino RD2 170mm BCD 130 Cranks
Sugino RD2 50T 1/8th Silver BCD 130mm
KMC 510H 1/8 Track Chain - Brown
Sugino RD2 Sealed bearing cartridge BB - 103mm
Deda Elementi RHM 01 46cm Handlebars
Deda Night Black Tape
Deda Zero 1 Black 90mm Stem
Alpina 1/8" 10mm Black Alloy Headset Spacer
Selle Italia X1 Flow Saddle - Black
Navigator Pista Clincher Black Wheelset
Alpina Track 1/8 17T Sprocket
Vittoria Zaffiro Slick Tyre
Vittoria Ultralite Inner Tube 700 18-23c
Mellan 2-4000kr beroende på skick skulle jag säja.Fundera på att sälja min fixed gear, någon som kan ge en riktlinje på vad den är värd?
Visa bilaga 437490
Dolan Pre Cursa Aluminium Track Frame – 60cm - Matt Black
Alpina Carbon Track Fork - Matt
Alpina Alloy 300mm Seatpost
Alpina 36x45 Headset
Alpina Single Bolt 31.9mm Seatpost Clamp
Sugino RD2 170mm BCD 130 Cranks
Sugino RD2 50T 1/8th Silver BCD 130mm
KMC 510H 1/8 Track Chain - Brown
Sugino RD2 Sealed bearing cartridge BB - 103mm
Deda Elementi RHM 01 46cm Handlebars
Deda Night Black Tape
Deda Zero 1 Black 90mm Stem
Alpina 1/8" 10mm Black Alloy Headset Spacer
Selle Italia X1 Flow Saddle - Black
Navigator Pista Clincher Black Wheelset
Alpina Track 1/8 17T Sprocket
Vittoria Zaffiro Slick Tyre
Vittoria Ultralite Inner Tube 700 18-23c
Svårt. För många är den nog värd knappt nåt (t.ex. mig), men för rätt köpare kan den vara värd betydligt mer.Hej igen!
Funderar litet smått på att sälja mitt bygge i förmån för ett nytt roligt bygge?
Visa bilaga 439381
Gammal fin Daccordi professional med campa potenta i nyskick, hjul 3T mercurio från 2014
Styre i kolfiber, kolfibergaffel från Columbus.
Däck sprinter i nyskick.
Vad kan landsvägspanelen tänkas ge för en cykel som den här? Har för min del blivit mycket mtb i år.
Kul att bygga nytt!
Ja, kanske är det så. Är nog lönsammare att sälja u delar, men samtidigt litet tråkigt. Jag för se hur jag gör. Tack för svar!
Om det handlar om att maximera intäkterna så är delarna värda mer än cykeln, men sammanhållen skulle jag säga 3-5.000 om du hittar en lång spekulant.
Nu har du väl ändå dragit åt svångremmen bra hårt va .)
Många vet ju ändå vad det är för delar som sitter på. Även om ingen kanske letar efter just den där cykeln så finns det många som vill göra kap. 3000 ? nah .)
Jag tog ju säljarens parti, vill ha ha ut maximalt så gäller det att plocka ut delarna ut ett sammanhang där köparens fantasi begränsas av den gigantiska vita ramen så att de ser alla godbitar, annars riskerar man ju bara att att stirra sig blind.
Hur man än bär sig åt så tror jag den betingar ett högre värde som donator, gissar att vad nån än är beredd att betala för den som cykel baseras på vad de tänker göra med delarna. Priset var snarare vad en cykel brukar betinga snarare än vad delarna är värda, with me? Annars kan du ju ge svaret, detta är ju din hemmaplan :)