Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vaf... köpte inte du en ny Canyon nyss? Det går visst bra nu...?New Bike Day! ????
En kartong på 200x120 cm levererades för en halvtimme sedan av en trevlig DHL-gubbe. ?
Visa bilaga 446670
Edit: Eftersom jag genomgår ett litet lyckorus just nu så slarvar jag med regeln om max en bild per dag, och bjuder på en till bild i form av ett enkelt smakprov på framdelen av cykeln, efter att under mer än en halvtimme ha packat upp den mest välemballerade och skyddade cykel jag nånsin mottagit i kartong! Metervis med luftkuddeplast, bubbelplast, och blå typ "rörisolering" över hela ramen och gaffeln. Högsta betyg till Bike24 för tysk perfektionism! ?
Visa bilaga 446685
Skitdrygt att serva cykeln, bättre att köpa ny!Vaf... köpte inte du en ny Canyon nyss? Det går visst bra nu...?
Frilansfotograf på Svensk Damtidning... ???Skitdrygt att serva cykeln, bättre att köpa ny!
Okej. Varför beställde du bara en cykel för? Pengarna borde rulla in i en obegränsad mängd för din del.Frilansfotograf på Svensk Damtidning... ???
Ja, jag har ju inspirerats av bl.a. din gröna snygging och även länge velat ha en "70-tals-USA-bils-grön-metallic" Salsa-feting, så jag blev glad när nya Mukluk Deore kom i en grön variant. Hade först tänkt köpa den i cerise-lila men tror den gröna vinner i längden och smälter in i skogen bättre. ?Helt rätt märke på fettot! ?
Många fetcyklar nu, härligt :)
Visa bilaga 446821
Fostrande underlag igår, trots solsken. Men efter flera dagars idoga regnande och en rejäl skur precis innan liften öppnade var det sådär härligt kladdgeggigt. Fuskar man med bromsandet blir man utvisad direkt.
Fy fan vad fint!Stugan är i fas?
Visa bilaga 446967
Många fetcyklar nu, härligt :)