Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Före mörkret kom krypande. I oktober alltså!?Hej.. Finfint. Själv blev det 50km landsväg före mörkret kom krypande... mvh borano20
Hej.. I oktober blev det oftast bortåt 80km. Före mörkret kom smygande... mvh borano20Före mörkret kom krypande. I oktober alltså!?![]()
Ja det blir ju varmt fast man har goretex jacka ju... Men jag skulle ha dragit ner innan vi började köra utför. Mycket tung snö på träden som slogs bort med armarna?Nysnö och uppkavlade ärmar = ?
Ja det blir ju varmt fast man har goretex jacka ju... Men jag skulle ha dragit ner innan vi började köra utför. Mycket tung snö på träden som slogs bort med armarna?
Nä samma däck som på sommaren bara lite lägre tryck. Går rätt mycket långsammare på de på vintern å man åker av mer?Kör du dubbat?
Jag kan knappt förstå hur du håller dig kvar på Spångarna.
Här är lite sommarspång?Kör du dubbat?
Jag kan knappt förstå hur du håller dig kvar på Spångarna.
Hatten av, respekt och allt liknande.Nä samma däck som på sommaren bara lite lägre tryck. Går rätt mycket långsammare på de på vintern å man åker av mer?
Kanske skulle leta fram min gamla ljusmätare som jag hade till min Rollei mellan formatera?