Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det var inget höjdarår. Trodde att det skulle bli en vändning efter det, för min del, inte så roliga 2019. Och det blev det ju. Kunde bara inte föreställa mig att det skulle gå åt det hållet.
Nä, det var inget höjdarår. Trodde att det skulle bli en vändning efter det, för min del, inte så roliga 2019. Och det blev det ju. Kunde bara inte föreställa mig att det skulle gå åt det hållet.
Enda positiva var väl att det var länge sedan jag inte ens haft en känning av förkylning eller annan sjukdom på hela året (sex timmars sannolik matförgiftning oräknad). Brukar alltid ha en eller två sådana per år annars (senvinter och tidig höst). En fördel med distanseringen.
Ja, man har nästan glömt bort att det faktiskt finns andra sjukdomar än covid-19 som fortfarande härjar runt. :P
Gott nytt år på er allesammans! Vem tar första cykelturen 2021?
Enda positiva var väl att det var länge sedan jag inte ens haft en känning av förkylning eller annan sjukdom på hela året (sex timmars sannolik matförgiftning oräknad). Brukar alltid ha en eller två förkylningar per år annars (oftast senvinter och tidig höst). En fördel med distanseringen.
Jag har ställt larmet på 05:45... ?Ja, man har nästan glömt bort att det faktiskt finns andra sjukdomar än covid-19 som fortfarande härjar runt. :P
Gott nytt år på er allesammans! Vem tar första cykelturen 2021?
Sovmorgon? Skönt!Jag har ställt larmet på 05:45... ??
![]()
06.15 står mitt på. Jag är redan efter.... (som så ofta)Jag har ställt larmet på 05:45... ??
Tillägg: Och Gott nytt år alla, och godnatt!![]()
Har slutat ställa klockan ?06.15 står mitt på. Jag är redan efter.... (som så ofta)
Har slutat ställa klockan ?
Ja! :pKompost innomhus?
Jag har ställt larmet på 05:45... ??
Tillägg: Och Gott nytt år alla, och godnatt!![]()
Haha!Mina barn var mitt alarm - 04:45 gick reveljen.