Gott Nytt År!!!

Gott Nytt År!!!
Hoppas att 2021 blir bättre. 2020 var inte bra.

Gott Nytt År!

IMG_20201231_195317_865.jpg

Gott Nytt År!!!
Hoppas att 2021 blir bättre. 2020 var inte bra.

Gott Nytt År!

Visa bilaga 462039
Nä, det var inget höjdarår. Trodde att det skulle bli en vändning efter det, för min del, inte så roliga 2019. Och det blev det ju. Kunde bara inte föreställa mig att det skulle gå åt det hållet.

Enda positiva var väl att det var länge sedan jag inte ens haft en känning av förkylning eller annan sjukdom på hela året (sex timmars sannolik matförgiftning oräknad). Brukar alltid ha en eller två förkylningar per år annars (oftast senvinter och tidig höst). En fördel med distanseringen.

Gott Nytt År!!!
Nä, det var inget höjdarår. Trodde att det skulle bli en vändning efter det, för min del, inte så roliga 2019. Och det blev det ju. Kunde bara inte föreställa mig att det skulle gå åt det hållet.

Enda positiva var väl att det var länge sedan jag inte ens haft en känning av förkylning eller annan sjukdom på hela året (sex timmars sannolik matförgiftning oräknad). Brukar alltid ha en eller två sådana per år annars (senvinter och tidig höst). En fördel med distanseringen.

Ja, man har nästan glömt bort att det faktiskt finns andra sjukdomar än covid-19 som fortfarande härjar runt. :P

Gott nytt år på er allesammans! Vem tar första cykelturen 2021?

Gott Nytt År!!!

Enda positiva var väl att det var länge sedan jag inte ens haft en känning av förkylning eller annan sjukdom på hela året (sex timmars sannolik matförgiftning oräknad). Brukar alltid ha en eller två förkylningar per år annars (oftast senvinter och tidig höst). En fördel med distanseringen.

Nä fan. Mycket skit var det 2020. Nu blickar vi framåt! Tro, hopp, tillförsikt och lite kärlek så hoppas vi att det blir bra. 2017 var ett bra år - vi försöker göra 2021 lite som det?!

Tillbaka
Topp