lostcyclist
Medlem
Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.
.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad var frågan?Vad var svaret?
Vad var frågan?
Men vi som inte vet vad frågan var måste ju få veta det! Jag kräver att få veta vad frågan var!Nej, tråden började för att få ett svar och TS har redan fått svar, därför behöver vi inte utreda frågan. Några sidor skulle väl räkka till det.
Frågan var ju synlig i 83 minuter någon måste väl ha sett den!Men vi som inte vet vad frågan var måste ju få veta det! Jag kräver att få veta vad frågan var!
Hur gör man med ämnen som har flera svar? Blir det omröstning om vilket svar som är mest rätt för att tråden sedan skall kunna tas bort?Borde inte alla besvarade frågor helt enkelt raderas? Forumet hade blivit mer överskådligt då
Borde inte alla besvarade frågor helt enkelt raderas? Forumet hade blivit mer överskådligt då
Måste väl bli så att man får ta bort och o-tabort tråden så många gånger som det finns svar i denHur gör man med ämnen som har flera svar? Blir det omröstning om vilket svar som är mest rätt för att tråden sedan skall kunna tas bort?
Jag tror frågan löd: Kan man själv radera en tråd?
Svaret blev nej och då ber han mod radera den.
Är det fredag?
Tror det. *korkar upp*Är det fredag?
Capprichosa...
Men med 2,5 år mellan inläggen hinner man ju förtränga :-)TS har alltså varit medlem i snart TIO år och inte snappat upp ens det mest grundläggande på forumet.
Kapprikosa på svenska om jag får be!Capprichosa...
Kapprikosa på svenska om jag får be!
Absolut, det måste det vara...Vad är det? Efterlängtade svaret?
Jag kräver ett svar!Men vi som inte vet vad frågan var måste ju få veta det! Jag kräver att få veta vad frågan var!
Akta så du inte får en Capri-kossa. De är inte ätbara.Om jag nånsin hamnar i Uddevalla, då ska jag käka på pizzeria Pingvin, och då skulle det mycket väl kunna hända att jag beställer en kappritjoosa.
Den här har ju fått bra betyg men ger en viss dålig eftersmak nuförtiden...
Stavningen håller jag inte med om heller.
Dessutom bara VERSALER...
Och var f-n är rukkolan?!?
Det är frågan.
Visa bilaga 467928
Mer capri-chosan...
Jävlar vad länge jag har sovit!? ”korkar upp för säkerhets skull”Tror det. *korkar upp*
Senaps-skål
Visa bilaga 468011