Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.

Vad är problemet med kombon senapsbrännvin och Capprichosa?
Vad är problemet med kombon senapsbrännvin och Capprichosa?
Det finns tre problem i den kombon. 1. Senap = fruktansvärt äckligt! 2. Svamp på pizza = NEJ TACK, verkligen inte 3. Död gris på pizza = No fucking way, inga döda grisar nån gång i maten tack! ;-)

Men brännvinet kan jag ta!

Det finns tre problem i den kombon. 1. Senap = fruktansvärt äckligt! 2. Svamp på pizza = NEJ TACK, verkligen inte 3. Död gris på pizza = No fucking way, inga döda grisar nån gång i maten tack! ;-)

Trodde det var kossa från Capri, ingen död gris?

Tror egentligen senapssnappsen skall vara til calskrove, men funkar säkert bra til kaprisjåsa också.

Senast ändrad:
För förvirrande för mig här. Lämnar tråden ett tag och kommer tillbaka när saker har klargjorts lite.

Snart är det sida 3, är det diktator eller Landrovermannen då? (minns inte och de reglerna verkar ha luckrats upp lite på senare år)

/R

Snart är det sida 3, är det diktator eller Landrovermannen då? (minns inte och de reglerna verkar ha luckrats upp lite på senare år)

/R

Diktatorn var redan här på sidan ett:
Ja ödsla inte tid, nån annan kanske hade fått svar om dem fick stå kvar.

Jag var besviken att han inte krävde på svaret direkt!

Senast ändrad:
Nu börjar jag bli förvirrad. Hade TS fått svar på en fråga och var nöjd. Eller var det tvärt om?

/R
Jag är relativt ny på Happy men ska inte ett av dessa två kort (Diktasaurus & Landeovermannen) dras först när det blivit dålig stämning?
Är det bra stämning, då drar man båda korten samtidigt. Eller hur ligger det till..

MODERATOR ?!?! HJÄLP !

Jag är relativt ny på Happy men ska inte ett av dessa två kort (Diktasaurus & Landeovermannen) dras först när det blivit dålig stämning?
Är det bra stämning, då drar man båda korten samtidigt. Eller hur ligger det till..

MODERATOR ?!?! HJÄLP !
Bara du väntar till sidan 3.

On-topic(?) så åt jag cappicciosa på en matstation på ett gran fondo en gång, men vattnet var slut. Perfekt italienskt, supergod pizza. Tyvärr hade de inget vin istället för vatten. Hade jag frågat kanske jag kunde fått senapssnaps?

Hur får du dom levande grisarna att stanna kvar på pizzan? Min erfarenhet är att död gris är lättare att hantera vid all matlagning.

*svar på frågan raderat av användare*

Edit: Behöver man editera?

Edit 2: När kommer svaret?

Edit 3: Fråga Lund!

Nä, nu tycker jag vi slutar bumpa tråden så vi slipper få reda på vad som händer om den skulle gå över i sida tre.
:)

Tillbaka
Topp