Byggtråd: Localbikechop och en jävla massa jävla jobb.
Vad kommer du bygga åt Max när han nu är med på gungan?
Cannondale Dave, Lefty 120mm, full med Tune prylar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad kommer du bygga åt Max när han nu är med på gungan?
Kom ihåg att förbereda dig själv också för en lätt fika-tur med mig också när du kommer hit. Själva Cykelvasan kommer förmodligen vara en walk in the park i jämförelse, mentalt alltså!F29 Carbon team
Mitt skrytbygge från förra året ska få sig en översyn, mer kolfiber, bort med skinwalldäcken, och ny styrkombo bland annat, vi ska jaga vikt och den ska förberedas för att gå Cykelvasan i år.
Kom ihåg att förbereda dig själv också för en lätt fika-tur med mig också när du kommer hit. Själva Cykelvasan kommer förmodligen vara en walk in the park i jämförelse, mentalt alltså!
Jag köper "CAAD10 Black Inc" kosta vad det kosta vill, din fru kan gå. Alternaivt bygger du bara en ny bättre cykel till henne, det förtjänar hon. Jag är övertygad om att hon vill ha en "Gravel"!
Tack :)
Är det en hommage till originalfärgsättningen att du lämnar det orangea på insidan av kedjestaget? :)
Jag tycker inte det gör något, väldigt subtilt. Men lite oroväckande att du har koll på det och tar hänsyn till det i din konceptbild dessutom.
Ser fram mot ditt färdiga bygge :)
Jävlar vad hon kommer kunna snooza och ändå hinna till jobbet nu
Killer V
Lefty?!?
Boom!
Lacka en ram matt vit och låt dem gå loss på den! ??
Såg faktiskt Mr. D i liftkön på sin gambler i somras.Alternativ till ovan:
![]()
Men vikten då? Här skulle man verkligen vilja ha före och efter-värden, så man ser vad priset är för bling!Jag hoppade in på slutet och la lite grafik, men annars är det 80% min 3 och 5 årings konstverk.
Visa bilaga 476894
Ska lägga lite matt klarlack på dem och snöra upp dem sen så har jag fan Peter Sagan klass på dojjorna!
(Och så började jag drömma mig bort om hur man skulle kunna göra en riktigt seriös refresh av ett par skor....hmm...)
Kommer det lite info om Supersix EVO SE med Sram Rival AXS snart kanske? Var det rent av idag det skulle släppas?
Men vikten då? Här skulle man verkligen vilja ha före och efter-värden, så man ser vad priset är för bling!
Topstone Neo Sl.
Jag har aldrig förut tänkt på ordet "hängbuk" när jag sett en cykel. Men jag vet inte hur man annars ska beskriva den?