Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kan säkert stämma då det varit ovanligt bra skidsäsong, kan tänka mig att situationen kommer se liknande ut på flera bike parks denna säsong. Men lite sol och vind kan snabba på det hela!Jag läste för någon vecka sedan att dom tänkte sig skidor över hela påsken, för att dom hade så mycket snö. Hittar inte var jag läste det.
Isaberg öppnar sin bike park 1 April så man ska kunna åka skidor och cykla på samma dag.. Oklart hur det kommer påverka leder?Isaberg har skidor till 5 April så blir spännande att komma med cykel strax efter
Våren behöver växla upp. Tvåsiffriga plusgrader om nätterna istället för frost.Ser mörkt ut för cykling som sagt ?
![]()
Tillräckligt med snö för att ha öppet över påsk
Med 130 centimeters snödjup toppar Vallåsen snorapporten.se:s lista.www.hd.se
Men va faaaaan. Har ju bokat in att jag får cykla på påskdagen.Ser mörkt ut för cykling som sagt ?
![]()
Tillräckligt med snö för att ha öppet över påsk
Med 130 centimeters snödjup toppar Vallåsen snorapporten.se:s lista.www.hd.se
Kalas! I'll be there!!30/4 kl 16:00.
Om man vill undvika downhill ställen (kraschade illa i Isaberg i September och axeln är frisk först nu) vart kan man köra då i påsk? Utgår från Stockholm och Örebro-ish. Har kollat runt Lanna/Vintrosa som ska vara bra, men svårt med boende.
Men va faaaaan. Har ju bokat in att jag får cykla på påskdagen.
Rekordsent, eller?30/4 kl 16:00.