När öppnar Vallåsen Bikepark?

Octagon

Aktiv medlem
När brukar det vara premiär på Vallåsen? Funderar på om man kan åka där på Kristi himmelsfärd vecka 19 i mitten av maj.

Jag läste för någon vecka sedan att dom tänkte sig skidor över hela påsken, för att dom hade så mycket snö. Hittar inte var jag läste det.

Jag läste för någon vecka sedan att dom tänkte sig skidor över hela påsken, för att dom hade så mycket snö. Hittar inte var jag läste det.
Det kan säkert stämma då det varit ovanligt bra skidsäsong, kan tänka mig att situationen kommer se liknande ut på flera bike parks denna säsong. Men lite sol och vind kan snabba på det hela!

Om man går in via bokningen på deras hemsida så går det välja från den 9e april 2021. Finns inga cyklar att boka men det kan ju vara planen beroende på hur snösituationen ser ut. Vore jäkligt kul om man kunde åka ner över påsk

Om man vill undvika downhill ställen (kraschade illa i Isaberg i September och axeln är frisk först nu) vart kan man köra då i påsk? Utgår från Stockholm och Örebro-ish. Har kollat runt Lanna/Vintrosa som ska vara bra, men svårt med boende.

Om man vill undvika downhill ställen (kraschade illa i Isaberg i September och axeln är frisk först nu) vart kan man köra då i påsk? Utgår från Stockholm och Örebro-ish. Har kollat runt Lanna/Vintrosa som ska vara bra, men svårt med boende.

Ånnaboda skulle jag säga , då kan du åka till lanna okså några timmar och köra teknikbanan.

Tillbaka
Topp