Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kört Dissector/Shorty kombo, mestadels Göteborg, även i blöta. Mkt nöjd!
Ja de har du helt rätt i, lite fel uttryckt av mig :) . maxxterra 3c föredrar jag .Bara så du vet så är 3C ingen gummiblandning, utan betecknar att däcket har tre olika gummihårdheter. Det finns tre olika 3C-sorter: MaxxSpeed, MaxxTerra och MaxxGrip.
Provade ett Maxxterra Dissector fram och det var väl ok, men inte mer. Däcket har ju en ganska markerad fåra mellan mittendobbarna och kantdobbarna vilket gör kurvtagningen lite vag till man lägger ned hojen ordentligt. Jag gick tillbaka till mitt favoritframdäck DHRII och slänger på Dissector bak i höst när leran kommer....
Ja det är rätt likvärdigt på många sätt, ungefär lika bra grepp och ungefär samma rull. Dock har dissector fördelen i väta och framför allt lera, då det självrensar klart bättre. Aggressor är som en svamp som suger åt sig leran och håller den kvar.Annars kan ju Agressor va ett alternativ.
Det var precis av den anledningen jag valde Dissector!Ja det är rätt likvärdigt på många sätt, ungefär lika bra grepp och ungefär samma rull. Dock har dissector fördelen i väta och framför allt lera, då det självrensar klart bättre. Aggressor är som en svamp som suger åt sig leran och håller den kvar.