Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:eggepegge sa:Lycka till allihop. Inte ett dugg avis. Hälsa Gävle.
Jag är sjukt avis....
Nej, inte sedan polisen genomförde razzia på Sawadees thaimassage på Vaksalagatan för ett drygt år sedan. Där visste de minsann hur man får en liten manlig ostbåge rak på nolltid med lena händer, och det var väl därför polisen slog till. ;-)bigmollo sa:Har gått böjd som en ostbåge hela dan och rensat maskrosor på gräsmattan. Har ont i hela kroppen nu. Finns det någon bra massör i Uppsala som har nattöppet tro?
Mange. sa:Fifan vilken runda ni missade!
Vi hade medvind upp, och medvind hem. Misär regn gjorde kaoz innan Gävle.
Propaganda cykling när solen tittade fram.
Tack alla.
Ps. Jag tog skylten framför neron..
Bengt-re sa:Mange. sa:Fifan vilken runda ni missade!
Vi hade medvind upp, och medvind hem. Misär regn gjorde kaoz innan Gävle.
Propaganda cykling när solen tittade fram.
Tack alla.
Ps. Jag tog skylten framför neron..
Hade ni brått om ni redan är framme! Snyggt kört och medvind åt båda hållen är sällan man får uppleva.
Mange. sa:Ps. Jag tog skylten framför neron..
kitzblitz sa:...
Mollo envisades med att kalla mig för tjock hela rundan så min revansch var att ser till att han inte vann Barkarbyskyltspurten...
Fjärdebrunn sa:kitzblitz sa:...
Mollo envisades med att kalla mig för tjock hela rundan så min revansch var att ser till att han inte vann Barkarbyskyltspurten...
Känns det lite bättre nu
JLarsson sa:Du är rent av knäpp Jonas, På ett bra sätt.
bigmollo sa:Känner mig rätt ok efter vurpan.
bigmollo sa:Lårkakan verkar ha lagt sig.
izar sa:Vid Mehedeby började Mollo klaga på att det var för gammalt runt honom, jag tyckte att han borde cykla till Kista istället.
bigmollo sa:izar sa:...
Bra snackat hela varvet Rehan. Tänk att hamna i en grupp med dig, Reimert och Roberto Vacchi. :D
Ville man få upp humöret i nattblötan var det bara att sätta sig bredvid Rehan.
Tack den funkar finfintFör denna rutt får man bifogad fil om man laddar ner rutten. Funkar den? Är totalt nollställd vad det gäller GPS-baserad navigering så jag har ingen koll.
Vetefan om jag nånsin sett en cyklist där, det är ju ingen väg man cyklar på frivilligt. Bättre vägar finns definitivt, men det kanske är en fråga om tillgång till service, längs den finns ju både Maxar, Donkar och mackar där väl åtminstone nån är dygnetrunt-öppen.När loppen kommer igång igen så borde den här rutten dras om genom Uppsala på vägen hem, det är ingen höjdare att cykla Tycho Hedéns väg mitt på dagen och det är drygt att improvisera om en annan väg när man hamnar där och inte har lokalkännedom.
Edit: Bild för att förtydliga.
Visa bilaga 478892
Tack för påpekandet. Låter som vi behöver se över rutten där.När loppen kommer igång igen så borde den här rutten dras om genom Uppsala på vägen hem, det är ingen höjdare att cykla Tycho Hedéns väg mitt på dagen och det är drygt att improvisera om en annan väg när man hamnar där och inte har lokalkännedom.
Edit: Bild för att förtydliga.
Visa bilaga 478892
Jepp kikar på den.Tack för påpekandet. Låter som vi behöver se över rutten där.