Rassemouse
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Ett stöd som jag inte har kapat bort... ?Vad är det för en metallpinne som håller uppe din fixie?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett stöd som jag inte har kapat bort... ?Vad är det för en metallpinne som håller uppe din fixie?
Jävligt läcker bild!
Den var jäkligt snygg, vad är det för en hoj?Har gått och anlitat en tränare som ska få mig i form inför Singlespeed nationals i Augusti (och ev. även kommande CX-säsong).
Bilden tagen efter en 5-minuters intervall på full gas. Solen började gå ner och ljuset var så fint mellan träden. Kunde inte avstå från att knäppa en bild trots blodsmak i munnen och brinnande lungor.
Visa bilaga 479408
Den var jäkligt snygg, vad är det för en hoj?
Försök plana ut första kanten lite mer på hoppet så får du en naturligare/jämnare ingång på hoppet . Och försök våga stå lite mer neutralt (mitten) på hojen. Annars ser det grymt ut och bara fortsätta öva ??Har också börjat vårträna. Undrar om jag någonsin kommer att vänja mig vid hoppandet...Visa bilaga 479427
Tack för tips! Det är alltid välkommet. Hoppet är under ständig ombyggnad. (Men jag har rotat fram lite virke ur ladan för att plana det ??.)Försök plana ut första kanten lite mer på hoppet så får du en naturligare/jämnare ingång på hoppet . Och försök våga stå lite mer neutralt (mitten) på hojen. Annars ser det grymt ut och bara fortsätta öva ??
Där brukar jag oxå hålla till. ????Visa bilaga 479178
Äntligen premiärtur, skönt att vara tillbaka på två hjul ?
skaSkall? Skall inte?...
Visa bilaga 479464
Gömmer man äggen bra får man ju flera timmars cykling innnan de hittar dem ?Medans ungarna letade påskägg passade jag på att leta stigar.Visa bilaga 479463
Medans ungarna letade påskägg passade jag på att leta stigar.
Samma här. Har 6-7 sträckor som jag brukar köra. Hojta till så kan vi ta en tur.Du kanske vill dela med dig om du hittar några bra? Jag hittar stumpar här och där men har svårt att få ihop dem till en bra runda...
Det är rätt trevligt i södernMan är ju lite avundsjuk på er som bor i södra delarna av landet. Men då bara på att ni har barmark?
"Spännande" cykling ??Hamnade i konstig skog...
Visa bilaga 479500
Ja man får passa så det inte blir en volt"Spännande" cykling ??
Man får se till att följa strömmen bara....Ja man får passa så det inte blir en volt