Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja men helvete det var längesen!!Slår det mesta
Visa bilaga 484241
Ja det var längesen det var sådana utsvävningar och analyser här ?Oj, Sigtuna co-op med Põhjala? Låter spännande! Men surisar boostar min halsbränna delux...
Blev jag för komplicerad nu?
Visa bilaga 484256
Av namnet att döma verkar bitterheten vara riktad mot bänkskivan. ?Har murat lite och städat och slipat bänkskiva.
Ordningen återställs
Visa bilaga 484387
Mkt fin. Skulle kanske laborerat lite med jästen som finns kvar. Finns en bitterhet i den som inte tilltalar mig. Men som helhet är den bra.
Smakat tidigare? Inte öppnat nån själv än.. :)Nästan julafton på Bolaget idag ju, riktiga finöl i tillfälliga sortimentet?
Visa bilaga 484999
Nej, men weissbier och bocköl från Bayern kan ju inte vara felSmakat tidigare? Inte öppnat nån själv än.. :)
Om jag inte missminner mig så innebär ett streckat O (Ø) att uttalet skall göras genom vidöppen matstrupe.Toou ouuuööl eller vad den heter, god!
Visa bilaga 484643
Den var god, smakade ganska mycke surt men lite för lite fläder. Men absolut god!spännande, hur var den?
Problemet är att engelska pubar sällan har några roliga öl.Fortsätter med mina brexit-öl. Skulle nog kunna vänja mig vid att ha en engelsk pub på vägen hem från jobbet ?
Visa bilaga 486091