Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag hade fel sorts cross med mig idag...
Helt sant. Just den här delen av spåret lyckades jag inte cykla, men större delen av crossbanan gick att ta sig igenom och var riktigt rolig just som utmaning.Det finns ingen "fel" längre, bara "utmaningar"!
Helt sant. Just den här delen av spåret lyckades jag inte cykla, men större delen av crossbanan gick att ta sig igenom och var riktigt rolig just som utmaning.
Det verkar vara en motocross-bana som ligger nära hemmaskogen. Ganska inofficiell skulle jag tro, även om det sitter vimplar och snören på sina håll för att leda rätt.Vid cykling håller jag med, vid management dock ...
Men vad menar du med "crossbanan"? Det ser inte ut som en cyklocross banan, eller?
Såg flera björnspår i snön på morgonens runda. Nallarna har vaknat ur vinteridet. Lite läskigt som sagt speciellt när man läst detta och bor på samma ort....Visa bilaga 484709
Först läser man den här för dottern.....
Visa bilaga 484711
... Sen ger man sig ut i skogen....
Tur att du cyklar då, för då kan ni slåss på lika villkor... med ram.Såg flera björnspår i snön på morgonens runda. Nallarna har vaknat ur vinteridet. Lite läskigt som sagt speciellt när man läst detta och bor på samma ort....
![]()
Närgången björn utanför Östersund skjuten
Den björn som uppehållit sig i byn Digernäs utanför Östersund sköts av skyddsjägare under söndagsmorgonen.www.google.se
Nä, men man må vara försiktig med slentbjenn. Den bor inte så långt därifrån.Badomtisch! Men jag tror inte Martin behöver vara rädd för björnen i artikeln längre?