Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl en nackdel som man får leva med ifall man väljer att handla från dom mindre "direkt till kund" märkena.
Nästan som att kundservice kostar pengar :)
Sant.Vet inte. Det fanns en tråd om stora problem med en ärende med en Cube cykel hos en LBS.
Allt beror på hur snabbt det är, tycker jag. 6 veckor låter långt, men det kan också tar tid om LBS måste skicka till DT Swiss. Jag har bara haft en ärende med defekt Rock Shox gaffel. Då måste jag vänta två veckor för att gaffeln skickades till Rock Shox Danmark. Två veckor utan stigcykling gick inte för mig, så jag köpte en stig-cykel till.
Sant.
Hade TS skickat in hjulet direkt det gått sönder så hade det väl varit tillbaka nästa vecka ungefär?
Låter ju perfekt!TS har köpt nya hjul så jag klarar mig.
De tog två veckor innan jag ens fick tag på dom, svarade inte på mail förarens jag ringde dom.
De kändes lite som ett hot från dom.
-du får gärna skicka hit hjulet MEN de tar 6 veckor OM vi godkänner reklamationen.
Tydligt att dom inte vill ha dig som kund efter att du pyntat första köpet?TS har köpt nya hjul så jag klarar mig.
De tog två veckor innan jag ens fick tag på dom, svarade inte på mail förarens jag ringde dom.
De kändes lite som ett hot från dom.
-du får gärna skicka hit hjulet MEN de tar 6 veckor OM vi godkänner reklamationen.