Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
*Fäste för en relikFäste för framväxel
Ah självklart. Att jag inte tänkte så långt hahaFäste för framväxel
Lika bra o ta fram vinkelslipen*Fäste för en relik
Hmmm...Det är ändå härligt befriande nu finns en generation MTB-cyklister som bara haft 1x
Hmmmm....Har det varit avgasröret på en La.. Range Rover så hade jag vetat svaret.
Har det varit avgasröret på en La.. Range Rover så hade jag vetat svaret.
Haha, tänkte på det med. Klockren upgrade ju!Iof finns det ölöppnare som man kan sätta där istället för plattan.
Nu vill man ju ha fäste för framväxel på hojen!Haha, tänkte på det med. Klockren upgrade ju!
KCNC bas till främre växelförare Mobilskal inkl. flasköppnare | bikester.se
KCNC bas till främre växelförare Mobilskal inkl. flasköppnare - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.KCNC Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Hur många här vet hur man använder de tre pedalerna på en T-Ford?
Rätt. Fast bromsen kan inte användas som man använder en broms i en bil tillverkad de senaste 90 åren. Om man försöker det blir man dels grymt besviken på effekten och dels kommer man snabbt slita ut eller till och med förstöra den. Det är 99% motorbroms som gäller i en T-Ford. Pedalen används bara för stopp från lägsta fart till stillastående.Från vänster till höger..... hel / halvfarts pedal , backpedal och broms?