Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Biltema.
marr sa:
teddo sa:Någon som testat 7mesh? De får ju bra resultat i tester.
http://www.bikeradar.com/women/gear...uct/7mesh-inc-revelation-jacket-review-51403/
#Happykorrekt.Henrik_E sa:Huvudsaken är att det är dyrt.
Är det tvättservice du menar då eller? För någon annan regelbunden service ska väl inte behövas på kläder? Speciellt inte i den prisklassen.D i U sa:Norröna är en favorit, å deras service är grym!
eketjall sa:Är det tvättservice du menar då eller? För någon annan regelbunden service ska väl inte behövas på kläder? Speciellt inte i den prisklassen.D i U sa:Norröna är en favorit, å deras service är grym!
sunqan85 sa:Ok, då får man göra en lite beställning=). Om man ska köpa långa cykelbyxor. Ska man köpa med seatbad eller inte? För och nackdelarna ?
Seatbad?sunqan85 sa:Om man ska köpa långa cykelbyxor. Ska man köpa med seatbad eller inte? För och nackdelarna ?
Jag har aldrig ett par cykelbyxor mer än en dag, därför vill jag ha tajts utan pad så jag slipper skaffa så många par tajts.sunqan85 sa:Ok, då får man göra en lite beställning=). Om man ska köpa långa cykelbyxor. Ska man köpa med seatbad eller inte? För och nackdelarna ?
sunqan85 sa:Ok, då får man göra en lite beställning=). Om man ska köpa långa cykelbyxor. Ska man köpa med seatbad eller inte? För och nackdelarna ?
Luzen sa:Lite mycket reklam nu Teddo...
Luzen sa:Lite mycket reklam nu Teddo...
Neopro https://neoprocycling.eu/ heter ett australiensiskt märke. Säljer direkt till konsument så priset verkar vettigt. Skickas från nåt inom-EU- ställe så inget tillkommer.
Jag har köpt en omgång bibs o jersey baffatt. De är välsydda, storlekarna korrekta (alltså inte två nummer för små som i Italienska märken) och sitter bra när jag provat.
De är definitivt sommarkläder, inget för kyliga dagar så inte utprovade lajv ännu men den tiden kommer förhoppningsvis....
Tack för info. Jag har blivit fullständigt bombad med reklam från dom så jag börjar nog ge vika. Får väl prova jag med baffatt.Brallorna är nu utprovade under dagens 11mila i sommartemperaturer.
Jag är mycket nöjd, sitter bra, inget skav, bra dämpning (på ny lädersadel) Kan nog bli flera köp där.
Jag vart rekommenderad att köpa Specxel, Santic eller Rion från Ali. Hoppade på det tåget, får väl se ifall man får skylla sig själv eller om det fungerar lika bra.Tack för info. Jag har blivit fullständigt bombad med reklam från dom så jag börjar nog ge vika. Får väl prova jag med baffatt.
Hur är de i storlek? Själv har jag xl i Castelli bibs och Large i Spiuk och Rapha Core.Brallorna är nu utprovade under dagens 11mila i sommartemperaturer.
Jag är mycket nöjd, sitter bra, inget skav, bra dämpning (på ny lädersadel) Kan nog bli flera köp där.
Hur är de i storlek? Själv har jag xl i Castelli bibs och Large i Spiuk och Rapha Core.
Ok, så om mina lår är lite överdimensionerade jmfrt övriga kroppen borde L passa.Köpte M, Rapha Core behöver jag L.
Sitter tajt men inte besvärande.