Cykelkläder

Cykelkläder
Efter många år med Rapha bibs köpte jag i våras ett par Cafe du Cycliste Adele bibs. Riktigt sköna och bra passform. Var tvungen att köpa en Solenne också, en huvtröja med ryggfickor som också är riktigt schysst.

Cykelkläder
Måste bara nämna spanska Gobik. I särklass skönaste cykelklädet jag ägt. Iofs har jag mest kört med Santini och Castelli men måste säga att Gobiks är komfortmässigt bättre. Och priset för dessa är lägre än italienarna. Sist men inte minst så är Gobikkläderna designmässigt något av det snyggaste man kan hitta. I mina ögon vill säga.?
Rekommenderas!

Cykelkläder
Måste bara nämna spanska Gobik. I särklass skönaste cykelklädet jag ägt. Iofs har jag mest kört med Santini och Castelli men måste säga att Gobiks är komfortmässigt bättre. Och priset för dessa är lägre än italienarna. Sist men inte minst så är Gobikkläderna designmässigt något av det snyggaste man kan hitta. I mina ögon vill säga.?
Rekommenderas!
Hur är storlekarna jmfrt Castelli?

Cykelkläder
Hur är storlekarna jmfrt Castelli?

Något större än Castelli. Mina långa Castellibrallor är strl m, kanske s skulle passa det med och mina korta Gobik är i strl xs! Sitter som smetat utan att vara obekvämt. Samma med tröjan som är xs. Med skillnaden om man jämför med Santini att längden är tillräckligt lång. Ungefär samma längd på Gobiken i xs som Santinis i m vilket alltid varit ett problem för mig med Santini. Tillräckligt lång och fladdrig som en hösäck eller bra passform och minst 5 cm för kort.

Cykelkläder
Det trådåterupptagandet går inte av för hackor!

Glöm inte bort Sigr (sigr.cc) från Umeå. Snygga kläder i Rapha kvalitetsklass.
Screenshot_20210607-235553_1.png

Tillbaka
Topp