Manofmanymissions
Aktiv medlem
Bikesters paket och emballage
Jättelik kartong till en bussning till en dämpare. ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt, eller trilla ut mellan gallren på paketburarna i lastbilen.Nu tar vi det lugnt här. En låda som är typ 30 cm på den längsta sidan skulle jag inte kalla "jättelik". Lådan kan nog inte bli så mycket mindre om adresslappen ska få plats.
evalds och bikeshop verkar inte ha några problem med att skicka packet som hamnar direkt i brevlådanNu tar vi det lugnt här. En låda som är typ 30 cm på den längsta sidan skulle jag inte kalla "jättelik". Lådan kan nog inte bli så mycket mindre om adresslappen ska få plats.
Har aldrig hänt mig. Får hämta paketen från Bikeshop och Evalds (som är i samma storlek som de jag får från Bikester) hos mitt ombud.evalds och bikeshop verkar inte ha några problem med att skicka packet som hamnar direkt i brevlådan
Hade gärna fått en större eller separat kartong till mitt kanttrådsdäck från Bikester som blev deformerat och skadat p.g.a. att det var dubbelvikt och och hoptryckt med andra varor. Sedan har jag inte fått svar på supportärende (3 arbetsdagar) om att ersätta däcket med ett nytt ovikt däck. Så jag får kanske nöja mig med det skadade däcket på cykelsemestern på tisdag...
Det är en lösning, men surt att betala frakt och att jag redan nyttjat min rabattkod. Står även att behandlingstiden kan bli 1-2 dagar längre om man skriver en kommentar, som nog krävs för att få det skickat i ovikt skick. Skulle köpa det på annat håll om det fanns.Enklaste är att beställa en ny, kommer på måndag om den är på lager i Helsingborg. Och skicka tillbaka den. Den behövs ingen support för det.
Det finns ju vikbar däckmodell annars, t.ex. Mondial 42-622 eller 37-622 om det kan vara nåt. Båda finns med snabbleverans.Det är en lösning, men surt att betala frakt och att jag redan nyttjat min rabattkod. Står även att behandlingstiden kan bli 1-2 dagar längre om man skriver en kommentar, som nog krävs för att få det skickat i ovikt skick. Skulle köpa det på annat håll om det fanns.
Det finns ju vikbar däckmodell annars, t.ex. Mondial 42-622 eller 37-622 om det kan vara nåt. Båda finns med snabbleverans.
![]()
SCHWALBE Marathon Mondial Vikbart däck 28x1.60" Evolution SnakeSkin V-Guard DD E-26 svart | bikester.se
SCHWALBE Marathon Mondial Vikbart däck 28x1.60" Evolution SnakeSkin V-Guard DD E-26 svart - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.SCHWALBE Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
![]()
SCHWALBE Marathon Mondial Vikbart däck 28x1.40" Evolution SnakeSkin-sidovägg V-Guard-punkteringsskydd DD E-25 svart | bikester.se
SCHWALBE Marathon Mondial Vikbart däck 28x1.40" Evolution SnakeSkin-sidovägg V-Guard-punkteringsskydd DD E-25 svart - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.SCHWALBE Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Bra förslag! Finns tyvärr inte 20 tum vikbara touring-däck till min liggcykel. Tänker köra på det defekta däcket då det är bättre än mitt gamla trasiga. Sedan får de acceptera det använt i retur.
Bra förslag! Finns tyvärr inte 20 tum vikbara touring-däck till min liggcykel. Tänker köra på det defekta däcket då det är bättre än mitt gamla trasiga. Sedan får de acceptera det använt i retur.
www.cykelgear.se