Sverigetempot 2021

Sverigetempot 2021
Han har haft problem med knäna till och från ett bra tag. Men han ger sig inte. Han har precis fyllt på vattenflaskor och är påväg igen.

Härligt med någon som har riktig information!

Att han skulle ge sig har jag inte trott (eller antytt, menar jag?)

Har också nåtts av rykten om att knäna varit ömma ett bra tag och det har uppenbarligen gått alldeles utmärkt att cykla fort ändå.

Sverigetempot 2021
Härligt med någon som har riktig information!

Att han skulle ge sig har jag inte trott (eller antytt, menar jag?)

Har också nåtts av rykten om att knäna varit ömma ett bra tag och det har uppenbarligen gått alldeles utmärkt att cykla fort ändå.
Härligt?! Undergräver ju hela spekulations- och gissningsverksamheten med massa obehagligt säker fakta. Vad ska jag nu göra med fiskrenset jag har liggande på golvet och den bokade konsultationen med Nostradamus släkting?

Sverigetempot 2021
Har vi månne en medlem i Gunde Svans tjeckiska fan club på plats?

1625580703043.png

Sverigetempot 2021
Härligt?! Undergräver ju hela spekulations- och gissningsverksamheten med massa obehagligt säker fakta. Vad ska jag nu göra med fiskrenset jag har liggande på golvet och den bokade konsultationen med Nostradamus släkting?
Ah, bara för att vi har fått veta att han har nyfyllda flaskor så är det ju ganska gott om blinda fläckar på kartan.

Såg t.ex. nyss på Krabbes instastory att det låg ett träd rätt över vägen på en av de där (*invektiv*) banvallsvägarna kring Ulricehamn (det är iallafall där jag minns att de var). Hujedamig.

Sverigetempot 2021
Han har alltså sedan senast cyklat 7 mil på tre och tre kvart. Svårt att veta om det finns t.ex. lunchtid inkluderad i det, men som sådant är det lite långsammare fart än den som krävs på resterande del för en sub-100-tid.

Och för den som är lika obevandrad som jag vad gäller Skövde kommuns geografi ligger Stöpe alltså en liten bit norr om Skövde:
Visa bilaga 499446

För den som vill veta mer om Stöpen kommer här den mest centrala informationen från Wikipedia:

"I orten finns det även en mataffär vid namn Ica Blomman, en pizzeria Murano, tandläkarklinik och frisör."

Säger nästan allt om svensk randonneurcykling.

Sverigetempot 2021
Ja, dessvärre kastade jag in handduken imorse. Inte ens finnfrukost med silverbestick fick det att kännas bättre förr bak. Problem med skav gjorde det svårt att sitta på sadeln. Tror inte jag pallar att ståcykla resten.
Tråkigt men säkerligen ett klokt val!
Är det där frukost, för en familj, två hungriga randonneurer eller en vrålhungrig dito? :giggle:

Sverigetempot 2021
Här blir man ju lite nyfiken vad det var som gjorde att den stackars fransyskan(?) var tvungen att stanna för länge i Östersund.

1625591441276.png

Edit: Franska namn är inte min starka sida.

Sverigetempot 2021
Fan vad bra ni är som kämpar!

Menar då @ohellstrom & @GoranS
Ni som cyklar äter ju bara och ser bara nästan inte trötta ut?
Får erkänna att jag känner mig lite ur internetcyklingsform. Ffa inledningsvis gick det riktigt trögt men nu börjar det släppa lite. Känns nästan lite synd att täten redan börjar komma ner mot södern till. Kanske ska kolla med Petert om han i samband med att första cyklist är en km från Smygehuk kan flytta målet till Riksgränsen!?

Sverigetempot 2021
Får erkänna att jag känner mig lite ur internetcyklingsform. Ffa inledningsvis gick det riktigt trögt men nu börjar det släppa lite. Känns nästan lite synd att täten redan börjar komma ner mot södern till. Kanske ska kolla med Petert om han i samband med att första cyklist är en km från Smygehuk kan flytta målet till Riksgränsen!?
Ja, det här tar slut alldeles för fort. Jag hade hoppats att det skulle bli semesternöje för mig att följa rapporteringen (och indirekt cyklisternas framfart) v.29.
Får lägga semestern tidigare nästa gång.

Tillbaka
Topp