Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja det ska det göra.Tja !
Som rubriken lyder funkar 11 delat 7000 reglage med 11delad 5100 bakväxel?
Mange
Tackar för svar?Ja det ska det göra.
Skulle kunna få en uppdatering hur det gick sen, funderar på samma banor fast med XT reglageTackar för svar?
skall vi byta barn?jag hatar o vara inne o barnen får man nästan bära ut..Godmorgon!
Nu har nästan alla grejer kommit ,
ska försöka få ihop det i veckan om barnen låter mig meka förstås (får hoppas på dåligt väder så de vill va inne)!?
Jag är ganska säker på att man inte får byta barn med varandra. Men håll annonserna borta från forumet ;)skall vi byta barn?jag hatar o vara inne o barnen får man nästan bära ut..
Jag är sån där gammaldags förälder som begränsar tv och speltid ganska hårt,skall vi byta barn?jag hatar o vara inne o barnen får man nästan bära ut..
Yardsaletråden då?Jag är ganska säker på att man inte får byta barn med varandra. Men håll annonserna borta från forumet ;)
Ja vi begränsar oxå men svårt ändå..Jag är sån där gammaldags förälder som begränsar tv och speltid ganska hårt,
de gnäller mycket över det men när man väl kommit utomhus så är det svårt att å in dem igen….