GoranS
Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Är nog för långt.Vas flyger fram, kommer hon ikapp Indegard/Frei? Som vanligt missar produktionen detta
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är nog för långt.Vas flyger fram, kommer hon ikapp Indegard/Frei? Som vanligt missar produktionen detta
Det här blev visst lika tråkigt som ett CX race där van der Poel ligger 5 minuter före alla andra och man vet att han kommer vinna.
Det går ju igen i många sporter. OS är bara en liten del av tävlingskarriären, det är knappast OS de lägger upp sin träning efter i fyra år.Synd att OS bara har en gren i MTB. Måste vara förkrossande att träna i flera år och sedan tappa chansen att ta OS-medalj p.g.a. någon liten tillfällighet som ett tekniskt problem. I längdskidor har de i alla fall flera chanser att ta medalj.
2019 var det väl lite mer spännande om jag minns rätt...Imho precis som XCO-tävlingarna brukar vara. Det öppnas stora gap i början som sällan köra in. MTB är ingen bra tv-sport i mina ögon.
Snarare, förra gången Jenny!Rissveds låg +4:50 efter inför sista varvet. Nästa gång Jenny!
Jag hade oxå velat ha neffs mobilnummer.Varför ska man behöva sitta och lyssna på Emil? Han skryter om att han har Neffs mobilnummer, så han kan skicka sms till henne... Ok! Kul för dig.
Jo, det var en klassisk synvilla i en lång backe. Vas kroknade dessutom ordentligt sista biten.Är nog för långt.
Jag körde eng kommentering, ingen reklam.Är det någon som lyckats hitta en kontinuerligt löpande, reklamfri sändning från hela tävlingsdagen på Eurosport Player?
Tvivlar på att det blir en nästa gång. Jag siar att hon lägger av om ett års tid.Rissveds låg +4:50 efter inför sista varvet. Nästa gång Jenny!
Tack för tipset! Funkade fint även från Frankrike ?![]()
Tokyo Olympic Games Cycling Events LIVE STREAM | Cycling Today
Tokyo Olympic Games Cycling Events LIVE STREAM schedule on Cycling Today: Track Cycling Events: Monday-Sunday (02-08 August), DAY 7 starts at 02:55am CET on Sunday / 20:55pm U.S. Eastern on Saturday evening. DAY 7 schedule HERE Favourites for the win: ***** **** *** ** *cycling.today
För oss som inte har kanalerna. Verkar funka fint sofar.
Fantastiskt att många inte inser det. Om en månad kanske Neff slutar åtta och Frei vinner.Det är ETT lopp. Det såg helt annorlunda ut för ett par veckor sedan
Tror de flesta inser det. Men det är skillnad på lopp och lopp, vissa är viktigare än andra. OS är nog det viktigaste inom många sporter. Det gäller att vara bäst när det gäller.Fantastiskt att många inte inser det. Om en månad kanske Neff slutar åtta och Frei vinner.
Kör appen och slipper reklam men fick ändå byta stream mitt i, fast jag valt kvinnocykling?
fullkomligt ologiskt
Just därför har hon nog haft otroligt fokus på detta lopp. Starkt att leverera när det gäller som absolut mest.Neff misslyckades under os i rio. Då var hon den stora favoriten
Kul med en schweizisk trippel men riktigt spännande blev det aldrig…..
Håller med om att det är rätt irriterande att behöva ge sig ut och leta ny stream mitt i loppet när man valt att titta på en viss gren. Att de i huvudsändningen kan bryta och gå över till en annan gren är helt OK. Detta kändes dock som man fick kanalslalomen från gammeldags TV "på köpet", helt oönskat när det borde vara trivialt att låsa en stream till en gren.Ja, jag är föga imponerad av Discovery+. Kommer absolut inte betala för fler månader än denna. Helt omöjligt att få överblick, och när den byter sport mitt i, trots att jsg valt en specifik sändning och inte kanal är det ju riktigt illa. Igårkväll försökte vi oss på ett sammandrag men det gick inte att spola tillbaka till start utan bara se live.
Haha, ja, det blir en drös flaggor de behöver ha. Går ju inte att komma, ”ähum, sorry, men vi har bara två schweiziska flaggor…” ?Vilket ögonblick när de spelar schweiziska nationalsången och hissar upp tre likadana flaggor. Det gäller att de är väl förberedda med flaggorna.
Varför ska man behöva sitta och lyssna på Emil? Han skryter om att han har Neffs mobilnummer, så han kan skicka sms till henne... Ok! Kul för dig.
Är väl precis det xc handlar om.Någon mer som tycker att banan liknar mer Enduro än XC? Toktvära klättringar där de flesta springer upp med cykeln och sedan branta tekniska utförslöpor som liknar downhill. Ett XC lopp ska väl inte avgöras på skador eller tekniska problem?
Man får väl köra på Zwift nästa gång om man vill minimera tekniska problem och garantera att starkast vinner. Man kan väga deltagarna och sedan köra ett 20 min FTP-test, bäst W/kg vinner.Någon mer som tycker att banan liknar mer Enduro än XC? Toktvära klättringar där de flesta springer upp med cykeln och sedan branta tekniska utförslöpor som liknar downhill. Ett XC lopp ska väl inte avgöras på skador eller tekniska problem?