Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonneé 400 km, Södertälje 2021-08-14
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är starten på CircleK eller hemma hos Åsa och Henrik?
Det är väl maxtid till första kontroll som kan ställa till det?Ett stort kanske på denna iom för lite fräscha km i benen efter vurpa och det faktum att jag måste vända på dygnet vilket ger minus på sovkontot.
Om och det är ett stort OM, finns det möjlighet att starta 08.00 solo även om jag isåfall har mindre tid på mig att fullfölja? Jag tänker ett "gömt" startkort i busken till vänster? Naturligtvis betalar jag i förskott mm. så om jag inte dyker upp så är det mitt eget ansvar.
Javisst ja, då kan det bli problem med 2h sen..... det här är en faktor som suger kamelpung rätt ut sagt, haha. Tänk om pendeltåget inte går eller andra problem innan start sinkar starten.Det är väl maxtid till första kontroll som kan ställa till det?
Kanske regn iaf....Javisst ja, då kan det bli problem med 2h sen..... det här är en faktor som suger kamelpung rätt ut sagt, haha. Tänk om pendeltåget inte går eller andra problem innan start sinkar starten.
Äsch det blir säkert snöoväder på lördag?
Låter kanske klokare. Åas vill man inte alltid vara klok och förståndig...Ja och jag har ingen panik med att fylla medaljlådan heller. Ledig helg och regn, kanske dags för Zwift istället.
Ja och jag har ingen panik med att fylla medaljlådan heller. Ledig helg och regn, kanske dags för Zwift istället.
Varför? Visst finns det mer spännande vägar men trafiksäkerheten är helt i ordning tycker jag. Bra lysen och då är det bara rulla hem sådär en vanlig lördag kväll…Gamla E4 från Nyköping ger mig alltid ångest.
Ojdå. Låter svårläkt på 1 dag. Krya!Av någon konstig anledning fick jag för mig att köra DM i MTB i går. Det slutade med en praktvurpa i en stenig backe med en rejäl lårkaka som följd. Hur fixar man det tills i morgon?
Av någon konstig anledning fick jag för mig att köra DM i MTB i går. Det slutade med en praktvurpa i en stenig backe med en rejäl lårkaka som följd. Hur fixar man det tills i morgon?