Gee Athertons krasch på The knife edge..

får en verkligen att fundera på föhållandet mellan sponsorer och åkare. visserligen blir det lite mer komplicerat när atherton nu är ett team och varumärke. men det är ju sponsorerna som tjänar på den risk som cyklisten utsätter sig för

får en verkligen att fundera på föhållandet mellan sponsorer och åkare. visserligen blir det lite mer komplicerat när atherton nu är ett team och varumärke. men det är ju sponsorerna som tjänar på den risk som cyklisten utsätter sig för
Han tjänar nog en hel del själv också. Och vill antagligen hålla på med det han gör.

Fy. Trots att jag visste utgången var det riktigt obehagligt att se. Som en trasdocka som nån kastar ut för berget.

Det är alltid läskigt med folk som pushar gränserna, samtidigt förstår jag på något sätt. Jag stod senast igår själv och spanade på ett klippdropp som är rätt bananas, med mina mått mätt, och trots de uppenbara riskerna lockar det ändå. Känslan att göra något "omöjligt" lockar väl en viss typ av människor helt enkelt.

Tjena!

Jag fick känslan av hur man kraschar i tv-spel.

Läskigt att se hur "ur led" kroppen är på slutet, helt utslagen. Man kan väl säga att han bör ha haft en jäkla tur, att han inte hamnade över en kant utan rakt fram på en ganska stor "landningsbana" ...

På tal om spektakulära krascher så lyckades Robbie Bourdon undvika en med nöd och näppe på Rampage

[video]

Rogatkins vurpa var inte heller helt otäck

[video]

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp