Nya bromsar

Nya bromsar
Osäker på vad du vill få ut av ditt inlägg, ser inte att det bidrar med något..

Jag är nybörjare och hade försökt att läsa lite innan jag postade och hade såklart en känsla för vad jag själv trodde. Det brukar vara uppskattat att man åtminstone försöker finna info själv först..
Jag ser inte det ev fel du verkar antyda med att fråga mer erfarna om input.. Det är iaf det jag använder forum till, att bolla med mer kunniga och dela med mig av mina egna erfarenheter och kunskaper om jag har några.

Tack alla som ställer upp och bollar.
Om du irriterar dig på tråden, låt bli att läsa
Väl mött

T/S bestämde i första inlägget vilka bromsar han vill ha han vill bara ha det bekräftat.

Nya bromsar
Nu med komponent bristen så kan det se konstigt ut om man googlar runt. Dessutom skiljer det mycket i pris på de "vanliga" shopparna inkl bikester och de riktiga tyskarna.

Nya bromsar

500 pix skillnad. Personligen betalar jag det för tool free reach adjust men det är jag. 250 spänn per skruv. Som hittat

Nya bromsar

500 pix skillnad. Personligen betalar jag det för tool free reach adjust men det är jag. 250 spänn per skruv. Som hittat
Grymt.. tack för länkarna.
Jag har inte vågat mig längre bort än Bikester ännu ?
Bra att se vad grejerna kostar ”normalt” från Tyskland

Nya bromsar
Fel bromsar men det är bara att fortsätta

Mellan 8210 & 7120 är är det väl mer tveksamt om det är värt det egentligen men jag gör 9120 så jag är fel person att fråga.
Free stroke adjust - men de levereras med skruven i botten och jag vill bara justera mer åt det håll som inte går

Nya bromsar
Ja, bikester har sin plats. Bra sortiment på en del saker. Tex barnhandskar från svenska lagret på ett par dagar.

Bromsar för nästan 4000 får man var lite mer noga med. Tror jag sett 9120 för 6500 eller nåt i Sverige.

Nya bromsar
Samt att alla hos Tüskar, bortsett från Bikester (ibland), måste man betala frakt, osv sett varans storlek, eller mängden varor, eller varornas värde.

Nya bromsar
Just ja, Bikester är också ”Tyskar”..
De verkar köra kampanjer hej vilt och verkar åtminstone i skrivande stund rätt konkurrenskraftiga jämfört med de länkarna du skickade ????
Ja, jag har sett att de har kampanjer. Bara att passa på då men jämföra med bike discount, bike components och bike 24. Även r2bike speciellt för info om vikten osv

Nya bromsar

Det finns Magura med till billigare peng och med 1 fingershandtag.

Tillbaka
Topp