Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
T/S bestämde i första inlägget vilka bromsar han vill ha han vill bara ha det bekräftat.
www.bike-discount.de
www.bike-discount.de
Grymt.. tack för länkarna.![]()
SLX BR-M7120 Disc Brake Set
4-piston disc brake with excellent braking power for front and rear: Shimano SLX BR-M7120 Expanding SHIMANO’s legendary mountain bike braking technology to more riders, SLX increases braking performance and includes both 2-piston...www.bike-discount.de
![]()
DEORE BR-M6120 Disc Brake Set
4-piston disc brake with excellent braking power: DEORE BR-M6120 from Shimano Molded from the same DNA as XTR, DEORE XT and SLX, the new M6100 series delivers Shimano’s proven 12-speed technologies at DEORE level. The DEORE...www.bike-discount.de
500 pix skillnad. Personligen betalar jag det för tool free reach adjust men det är jag. 250 spänn per skruv. Som hittat
www.bike-discount.de
Glöm inte Saint saknar spec EV. För att fästa ett 12delat reglage krävs en adapter för 500kr.Saint är shimanos finast DH broms. Men de är av en äldre generation än nya deore,slx,xt,XTR
Men var schysst. Vill rapportera dig men gör det inte!@sdx, @Woodknocker och några andra här på forumet behöver du inte bry dig om. De skramlar och låter men det är som sagt bara skrammel.
Just ja, Bikester är också ”Tyskar”..Bikester brukar nog också ta frakt har jag för mig.
Spelar ju mindre roll:
Bikeshop
bikeshop.se
De är för söta....
Edit. Däremot måste man hålla koll på momsen hos tysken
Ja, jag har sett att de har kampanjer. Bara att passa på då men jämföra med bike discount, bike components och bike 24. Även r2bike speciellt för info om vikten osvJust ja, Bikester är också ”Tyskar”..
De verkar köra kampanjer hej vilt och verkar åtminstone i skrivande stund rätt konkurrenskraftiga jämfört med de länkarna du skickade ????
Tänk om du hade lite kunskap utan goggle?@sdx, @Woodknocker och några andra här på forumet behöver du inte bry dig om. De skramlar och låter men det är som sagt bara skrammel.
Det finns Magura med till billigare peng och med 1 fingershandtag.![]()
SLX BR-M7120 Disc Brake Set
4-piston disc brake with excellent braking power for front and rear: Shimano SLX BR-M7120 Expanding SHIMANO’s legendary mountain bike braking technology to more riders, SLX increases braking performance and includes both 2-piston...www.bike-discount.de
![]()
DEORE BR-M6120 Disc Brake Set
4-piston disc brake with excellent braking power: DEORE BR-M6120 from Shimano Molded from the same DNA as XTR, DEORE XT and SLX, the new M6100 series delivers Shimano’s proven 12-speed technologies at DEORE level. The DEORE...www.bike-discount.de
500 pix skillnad. Personligen betalar jag det för tool free reach adjust men det är jag. 250 spänn per skruv. Som hittat
www.bike-discount.de
Precis. Man monterar ju bromsarna så att pekfingret vilar skönt i yttersta böjen på handtaget, oavsett hur långt det är.7120 har definitivt också 1-fingershandtag, vad beskrivningen än säger. (kört med dem på 2 hojar).