Blockettråden 2
Resultatet av en karatefylla?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Resultatet av en karatefylla?
Kallar sig Carl burre och säljer i köp och sälj cykelgrupper på Facebook nu.Är det bara jag som får lite dåliga vibbar av den här användarens annonshistorik?
50 kolsyrepatroner och 3 klockor.Oj
![]()
Säljes: Scott CR1 PRO Racercykel med kolfiberhjul, elektroniska växlar och en massa tillbehör
Nu har det blivit dags för mig att sälja min kära racercykel. Cykeln är i bra skick och användshappyride.se
Bra schwuung. Kvalité.
Bra schwuung. Kvalité.
Den har fortfarande inte stannat? ?Tvärtom. Den dämpar så dåligt att man inte ens kan tar en skarp bild på den.
Knappt använda pedaler... Så kan det vara men problemet är att ena tätningen har åkt ut...![]()
Säljes: Xtr pd-m9100
Säljer nu mina XTR PD-M9100 pedaler komplett i kartong Köpte de förra sommaren men använde de intehappyride.se
Svårsålda.... De har väl legat ute i månader i flera omgångar. Undrar varför![]()
Säljes: ESI Extra Chunky
De är använda men bra skick utöver skavet på bild. Bara att sätta det inåt. Skänhappyride.se
Tror ni han tar en begagnad toaborste i inbyte?
Svårsålda.... De har väl legat ute i månader i flera omgångar. Undrar varför
Han får väl ändå lägga mellan i sådana fall?![]()
Säljes: ESI Extra Chunky
De är använda men bra skick utöver skavet på bild. Bara att sätta det inåt. Skänhappyride.se
Tror ni han tar en begagnad toaborste i inbyte?
Hej!
Mitt första inlägg. Osäker om det hamnar rätt men friskt vågat. Ska skaffa "ny" mtb hardtail för motionsrundor i skatås, Göteborg. Det blir blandad körning men inget extremt. Inte ute efter heldämpat. Nu har jag hittat följande annons på blocket. Vet ju att ni är många som har stor kunskap i ämnet så ville höra om ni har några åsikter?
Cykeln ska vara servad efter 3 månader på sportson. Kvitto på köpet ska också finnas.
Något man borde se upp med eller kolla lite extra? Bra köp eller leta vidare?
Hittat följande annons på blocket:
Mvh Victor
Precis.Det är nog inte en Expert, men de gjorde en Epic i AL, verkar det som: https://99spokes.com/en-EU/bikes/specialized/2017/epic-hardtail-alloy-29-frame
Hur lång är du?Tack för bra input alla.
Tror inte heller det är en expert efter det jag googlat fram. Snarare en basicversion sv epic eller liknande. Får ändå intrycket att det nog kan vara en ok cykel för mina behov.
Lite märkligt med däcken, kanske har torkat alternativt körts ner än de timmar som säljaren skriver.
Blir noga att åka och titta på den iaf.
Kom gärna med mer input/funderingar om ni kommer på något.
Trevligt forum detta :-)
173Hur lång är du?
Han fick reklamera dom. Det var nog bara för att ja ville köpa dom ?Knappt använda pedaler... Så kan det vara men problemet är att ena tätningen har åkt ut...![]()
Säljes: Xtr pd-m9100
Säljer nu mina XTR PD-M9100 pedaler komplett i kartong Köpte de förra sommaren men använde de intehappyride.se
En ny kategori är född?MONTENBACK! Det saknas i mitt stall!
Kaffenbachs evil twin?MONTENBACK! Det saknas i mitt stall!
Har ingen koll på geon på den cykeln, men den ser ju åtminstone väldigt kort ut. Mellan säg 2010 och 2015 blev cyklarna väldigt mycket bättre, och mellan 2015 och 2020 blev cyklarna lika mycket bättre igen, typ. Den cykeln du tittar på tillhör nog förr-förra generationens XC-cyklar. Helt fine för grus och annat, men ganska icke-optimalt om man ska stigcykla. Eftersom du verkar vilja köra mest grus funkar den förmodligen ok, men det kan vara bra att veta vad man köper!
tveksamt, kungafamiljen brukar köra med de handtag som hovleverantören skickar med.Tror nog @LDG får förklara sig. Kanske är kungens gamla eller så.
Jag går av på vänster sida och vil nog sen luta på vägg på fel håll jaIntressant fenomen med blocket-annonser att 95% fotograferar cykeln i riktning åt vänster, med drivlinan från motsatt håll. Den cyniske kan ju tro att det beror på att de har något att dölja, men jag tror nog det snarare handlar om att de inte begriper bättre. Därav intressant vad det är som gör att det då skulle kännas med rätt att ställa cykeln så. Känns mer naturligt att ställa den så om man högerhänt kanske?
Jag går av på vänster sida och vil nog sen luta på vägg på fel håll ja
Haha. Bra fråga. För att man kan förnya annonser och jag har svårt att slänga ok prylar. Men kanske är mer lättsålda om jag nämner att de har gått genom systemet på en av kungens hundar eller nå sånt?Tror nog @LDG får förklara sig. Kanske är kungens gamla eller så.
Hemlig kunskap:Typisk cykelentusiast som inte har koll på hjulstorleken... Visa bilaga 516058
Förvisso sant! Då är nog allt i sin ordning. ?Hemlig kunskap:
Det man till vardags kallar 28-tumshjul är 622 mm i diameter. Det man till vardags kallar 29-tumshjul är 622 mm i diameter. Mao har han rätt i annonsen...?
Man kan skänka bort saker som var ett praktiskt värde men inget monetärt värde. Ingen kommer köpa dina handtag, men någon kan säkert tänka sig att använda dom. Yardsale-tråden är ett hett tips, men annars funkar köp och sälj utmärkt till sådant också!Haha. Bra fråga. För att man kan förnya annonser och jag har svårt att slänga ok prylar. Men kanske är mer lättsålda om jag nämner att de har gått genom systemet på en av kungens hundar eller nå sånt?
De har inte läst tråden...Intressant fenomen med blocket-annonser att 95% fotograferar cykeln i riktning åt vänster, med drivlinan från motsatt håll. Den cyniske kan ju tro att det beror på att de har något att dölja, men jag tror nog det snarare handlar om att de inte begriper bättre. Därav intressant vad det är som gör att det då skulle kännas med rätt att ställa cykeln så. Känns mer naturligt att ställa den så om man högerhänt kanske?