bigmollo
Aktiv medlem
Paris-Roubaix 2021
Riktigt pundigt gjort.Schysst att ställa sig mitt i vägen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt pundigt gjort.Schysst att ställa sig mitt i vägen.
Vill du verkligen det?Kan ingen åka ner och flytspackla den där skiten?
Svårt nuDags för Vermeersch eller Eekhoff att gå solo nu om någon av dem ska slå längden på Deignans solokörning igår.
Jaha, blir morgondagens lopp årtusendets sömnpiller vet vi vem som jinxade det!
Poxeman hade tur!Sömnpiller är det nog svårt att kalla dagens lopp ?
Jo, kanske. Får se om han gör en ny attack på nästa sektor för att försöka gå ikapp nästa grupp.Frågan är om han är för het. Jag hade kunnat tänka mig en taktik att när han kom ikapp ha legat och "vilat sig" några mil för att sedan lagt in en rejäl körning igen för att förhoppningsvis kunna hålla solo in till mål. Nu var han i stort sett direkt uppe och körde.
Jag var borta en stund och var lite off när jag skrev kommentaren. Trodde MvdP var ikapp täten.Jo, kanske. Får se om han gör en ny attack på nästa sektor för att försöka gå ikapp nästa grupp.
Synd att jag inte kan det språket. Går visserligen ofta att urskilja ngt ord här och där som påminner om ngt som man kan. Att få till något sammanhang kräver bättre språkkunskaper än jag har.Om man vill ha generellt mindre kommentarer, med och utan andning, så kan man om man tittar via GCN, välja nederländska som språk. Verkar ganska svårimponerade (eller besvikna efter gårdagens utfall)
Länge sen nån vurpa nu ... gäsp.
Till och med (ja, jag vet, ett par sidor för sent)?Vem som helst utom Moscon! ?
Till och med (ja, jag vet, ett par sidor för sent)?
![]()
Vem som helst utom Moscon! ?
Ja, han ser starkast ut idag tillsammans med MvdP. MvdP får dock inte mycket hjälp med att jaga bakom.Säga vad man vill om Moscons tidigare förehavanden, men han imponerar något ruskigt på mig idag.
Finns bara en lagfärg nu och den är brun ?Fan vad de ser ut nu. Kör de med chip, så man vet vem som vann under all den där geggan?
Quick fix 40s ledningPunka på moscon?