Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser man inte lite styrlinda (Stor-Linda) till vänster om tejpen?Så tejpar man! ?
Nej, det gör jag inte.Så tejpar man! ?
är du man??Nej, det gör jag inte.
Ja, alla vet att en styrlinda skall vara äppelgrön.Fel färg på styrlindan så det är bara att börja om i vilket fall!
är du inte klok?? passar ju inte alls till min Svart/röda DomaneJa, alla vet att en styrlinda skall vara äppelgrön.
som förövrigt inte är en klumpedunsär du inte klok?? passar ju inte alls till min Svart/röda Domane
Okej, koboltblå då.är du inte klok?? passar ju inte alls till min Svart/röda Domane
sorry, min modell finns inte i rätt blå...får väl lida vidare med svart/röda https://www.trekbikes.com/se/sv_SE/...-perf-line-styrlinda/p/28485/?colorCode=blackOkej, koboltblå då.
??
Jo, men kanske inte manlig.är du man??
Jo, bara dåligt. Inget man skulle visa på nätet direkt.....Ser man inte lite styrlinda (Stor-Linda) till vänster om tejpen?
Fast nu googlade du! ?
Visa ditt avslut istället.Skogling: Synd bara du lindat åt fel håll... superbe.velo.service har koll
Syns tydligt att det är photoshoppat ?Så tejpar man! ?
Visa ditt avslut istället.
Man lindar åt det håll som passar. ?
Jag har då aldrig försökt hävda att mina lindningar passar in på annat än Moderna museumets avdelning för "fri tolkning" då de påminner mer om Picassos surealistsika målningar än Michelangelos perfektionistiska konstverk.Mycket snack... Inga bilder på era perfekta lindavslut?
Stiligt, men vad är syftet med att linda åt 'fel' håll?Så tejpar man! ?
Ingick en lite mer vulkig tejp till BontragerlindanFör att vara halvt seriös. Vad rekommenderar ni för tejp till avslutet? Svart eltejp i alla ära men det måste väl finnas något lätt, exklusivt och dyrt alternativ som kompenserar min slarviga lindning.
Lite funktion har ju riktningen också, lindar du bakåt från ovansidan så blir det mer spänning på lindan när man håller hårt och pumpar på. Lindar man som du lindat så lossar man lindan om man gör samma sak, därför jag undrade om det är någon speciell anledning till att du lindar den åt det hållet ?Jag har en tejp som är lite tjockare och dyrare. Kan kolla hemma sedan. GurraG's rekommendation.
Linda vilket håll du vill. Bara det är snyggt? ?![]()
Samma sak gäller ju i bocken, dvs man ska linda så att den dras åt när man tar i. Det innebär att man bör byta riktningen när man rundar reglagen, då blir det även rätt uppe på styret, om jag minns rätt.Lite funktion har ju riktningen också, lindar du bakåt från ovansidan så blir det mer spänning på lindan när man håller hårt och pumpar på. Lindar man som du lindat så lossar man lindan om man gör samma sak, därför jag undrade om det är någon speciell anledning till att du lindar den åt det hållet ?
Nä. Ingen speciell anledning. Och det har aldrig hänt att det lindat upp sig för mig p.g.a. det heller. Så för mig är det ett ickeproblem.Lite funktion har ju riktningen också, lindar du bakåt från ovansidan så blir det mer spänning på lindan när man håller hårt och pumpar på. Lindar man som du lindat så lossar man lindan om man gör samma sak, därför jag undrade om det är någon speciell anledning till att du lindar den åt det hållet ?