Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köp en buff, klipp den i två halvor, blir bra! 2 för priset av en!Buff blir det mycket tyg ovanpå huvudet med.
Assos har en fin och Gripgrab har en tunn som är vindtät i pannan som jag gillar.
Följ detta, GripGrabs är vad jag har kört idag och igår och dagen före det. Då den helt enkelt är bra! Idag tog jag till exempel ett KOM med mössan på huvet.Slår ett slag för GripGrabs mössa, tunn och fin. För mig är den obligatorisk när temperaturen går under 10 grader.
Måste reklamera min, ingick inga KOM's i min förpackning..?Följ detta, GripGrabs är vad jag har kört idag och igår och dagen före det. Då den helt enkelt är bra! Idag tog jag till exempel ett KOM med mössan på huvet.
Nu är jag av den åsikten att höstcykling är den absolut bästaa cykligen man kan ägna sig åt, då man inte blir överhettad. Men nåt ska man ha på skallen, annars blir det kallt på fel ställe. Tänk lite så här när du cyklar: Desto längre ifrån kraftkällan (benen) du befinner dig på kroppen desto mer påpälsning ska du ha. Här måste jag dock få göra reservation för händerna, av någon anledning gillar jag bareback på händerna, så långt ner som till 10 grader.
Den dör är grym. Inne på typ år 5 för mig .Jag har 5 st, olika märken. Men är bara nöjd med en av dem. En Craft, tror det är en sådan här "Tech Hat". Den har "Ventair Wind" iaf.
![]()
Craft Tech Hat
Craft Tech Hat är en lättvikt mössa, tillverkad av vindtätt och elastiskt material och kan bäras under en hjälm. Ventair WIND-teknologi ger utmärkt skydd mot vind, owww.mantel.com
Hur många KOM?Den dör är grym. Inne på typ år 5 för mig .
Jag har en helt vanlig mössa av fleece. Men så har jag inga KOMs heller.
Jag är varm av mig och kör raphas mössa under vintern. Den e go.raphas merino med skärm är en ny höstfavorit, vindskydd i pannan är det också. På vintern kör jag en tjockare fleece med vindskydd från gripgrab.
Har en castelli difesa (?) också. Den är tjockare (men inte varmare) och inte alls lika skön som raphas, men jag kör med den ibland också.
Får jag hoppa in och ställa en fråga? Var är era mössor tillverkade? Tycker själv inte att det känns jättehärligt att köpa produkter som är tillverkade i länder där man inte får säga vad man tycker. (Läs: Kina.) Samtidigt är det svårt som fan att undvika.
Instämmer, men det är svårt.Får jag hoppa in och ställa en fråga? Var är era mössor tillverkade? Tycker själv inte att det känns jättehärligt att köpa produkter som är tillverkade i länder där man inte får säga vad man tycker. (Läs: Kina.) Samtidigt är det svårt som fan att undvika.