Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om alla säljare ändå kunde vara som du…..En grupp jag sålde för några år sedan.
Jag tänker mig dock att det avspeglas i priset. Jag kan själv sälja prylar som jag inte orkar lägga ner jobb på men som är fina och funktionsdugliga efter jobb. Då försöker jag hitta en prissättning som speglar det.Om alla säljare ändå kunde vara som du…..
Ja, min guide vänder sig ändå mot den senare av de två. Skojjare har alltid funnits och kommer nog alltid finnas. :(Fast "sälja" och "sälja ärligt" är nog två helt olika utbildningar man ska gå
Håller med @Skogling om att det är inte speciellt jobbigt att torka av det man vill sälja. Vi snackar inte om x antal timmar med topsen.Jag tänker mig dock att det avspeglas i priset. Jag kan själv sälja prylar som jag inte orkar lägga ner jobb på men som är fina och funktionsdugliga efter jobb. Då försöker jag hitta en prissättning som speglar det.
I vissa fall är jag intresserad av att känna mig bekväm med att sätta ett lite högre pris eller sälja utan prutmån, då behöver jag generellt sett lägga ner lite jobb på att erbjuda en vara i ett skick som motsvarar den prissättningen.
Ingen är ju tvingad att köpa en sliten kassett, däremot bör den som gör det då en ärlig chans att vara medveten om att så är fallet.
"ny" och "nyskick" på happy köp och sälj har varit väldigt blandat...
Hur menar du? Att folk här skriver det ena men menar det andra, eller att det är många som säljer oärligt?
Betygsystem säger jag igen.? Jo jag vet att de flesta är emot men säger det ändå.Det är få saker som gör mig så tjej-sur som när jag ska köpa något som lovas vara i bra skick enligt bild och text men är smutsigt eller på annat vis i väsentligt sämre skick vid upphämtning.
Fast det är ju rimligtvis olika från person till person hur mycket jobb/vilket skick som anses vara acceptabelt för att kunna sälja något som "rengjort" eller vad det nu kan tänkas kallas.Håller med @Skogling om att det är inte speciellt jobbigt att torka av det man vill sälja. Vi snackar inte om x antal timmar med topsen.
Självklart ska man vara ärlig om det man säljer och låta det framgå att en vara är lite sliten och inte i ”nyskick”.
Tänker inte säga att ett sätt är bättre än ett annat. Kan bara gå efter hur jag själv gör.
En fråga bara, eftersom den här tråden är aktiv. Kan inte hitta tråden där man får hjälp med att värdera sin cykel. Nån som vet?
Håller med. Otroligt ointresserad av att höra av mig på annonser där någon försöker spela svår. Uppenbarligen vill du sälja men överskattar grejerna om du tror att folk ska be om att få köpa. Samma sak med grejer utan pris "kom med bud". ja, du kan få ett skambud... tror det är att skjuta sig i foten. Finns det någon som någonsin svarat på en sådan? Min uppfattning är att de anonserna blir liggande längst ner i den kronologiska sorteringen.Bra klipp, saknade nog bara att intressekollannonser är största intressedödaren för att dra till sig köpare ?
Klagomål på att man säljer fel modell är f..n överkurs, mkt har man hört men....Undrar om mod. kan få fram allt jag sålt här genom åren? Alltså antal annonser...
Jag har fått ett klagomål. Inte på skicket. Men modellen. Men det löste sig för köparen. ?