Berk
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Helt perfekt! Allt viktigt man behöver veta är med: färgen och skicket.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar't. Bra pris också. ?
Och inte i nyskick.Helt perfekt! Allt viktigt man behöver veta är med: färgen och skicket.
Och inte i nyskick.
Den har varit nu för länge sedan? ?Man vet inte. Om säljaren skriver nyskick tycker jag ofta att det inte är nyskick. Vad måste man då förvänta sig om säljaren skriver "gammal skick"?
Nyskick...styrpluppar med ful reklamtext 50 kr. 9 gram!
Visa bilaga 519674
60 % tycker jag är lite, 65% av ny bör du kunna få.Vid närmare eftertanke, inför vinterförvaring kan jag nog tappa ut en del Orange Seal tätningsvätska ur diverse tubelesshjul. Vad tror ni om att hälla över den i en tom PET-flaska och sälja för 60% av nypris?
*OBS* ironi
Borde väl nästan vara dyrare än nypris? Är ju ändå "inkörd" vätska.Vid närmare eftertanke, inför vinterförvaring kan jag nog tappa ut en del Orange Seal tätningsvätska ur diverse tubelesshjul. Vad tror ni om att hälla över den i en tom PET-flaska och sälja för 60% av nypris?
*OBS* ironi
Ja, de bör givetvis hamna i någon annan tråd än denna. Jag ordnar det vid tillfälle, till dess bjuder jag gärna på den. ?Nästa steg? Sälja använda och lappade innerslangar? Begagnad styrlinda, bara gått två säsonger...
Om återbruk är viktigt, skänk bort de stackars klossarna.
Visa bilaga 520243
För övrigt hette väl butiken som blev CycleComponents (sedemera uppköpt av Cykelkraft och efter dess konkurs av SpoBik) "Säffle Mountainbike".Favorit i repris. 10 000kr för en elva år gammal singlespeed i aluminium som använts som pendlare.
Visa bilaga 520389
Det är ju en samlar-ram, jue!För övrigt hette väl butiken som blev CycleComponents (sedemera uppköpt av Cykelkraft och efter dess konkurs av SpoBik) "Säffle Mountainbike".
Det är ju en samlar-ram, jue!
(Det blev nog en nolla för mycket där.)
Det står faktiskt antal också. ?Helt perfekt! Allt viktigt man behöver veta är med: färgen och skicket.
Det står faktiskt antal också. ?
Men jag saknar gaffelvinkel. Det är ju det enda som spelar någon roll.
Tufft att sälja cykeln till Corona-pris när just ens egen modell och storlek finns på lager till ett lägre pris :)![]()
Säljes: BMC Teammachine SLR 02 one
56a Sram Force AXS Cykeln har rullat Max 50 Tim och är i nyskick. Christian 0708 357007happyride.se
![]()
BMC Teammachine SLR 02 Disc ONE - med eTAP AXS | Rideaway
BMC Teammachine SLR 02 Disc ONE- högsta prestanda inom landsvägscykling. Besök våra butiker i Stockholm & Göteborg eller köp BMC-cyklar i vår webshop!www.rideaway.se
Jag tror att @Christian Albihn bara skrivit fel pris.Jag har alltid sett majoriteten av cyklister som ärliga och pålitliga människor när det gäller second hand marknaden.. Men sen Covid slog till har kapitalismens fula tryne blivit väldigt påtagligt även hos de gamla retro-rävarna ?
Sälja en begagnad hoj för mer än Nypris, skämmes ta mig fan.
Ja, fel pris är det :)Jag tror att @Christian Albihn bara skrivit fel pris.
Den legendariske Jagger! Är han i farten igen? Den 20 år gamla men nya Team Saeco cannondalen gick ju så bra att säljaHär e alla fall en fin nishiki som bara säljs för 1 krona mer än nypris. Sen är den 12-13 år gammal också...
Samma cykel till marknadsvärde:![]()
Säljes: Nishiki citycykel
Ny! Nishiki Shadow Färg: vit Storlek: S Designprisvinnaren Avskalad citycykel med premiumkomponenter Som enhappyride.se
Edit: är den "ny" så har den eventuellt en framgaffel som Nishiki gjort återkall på också. De där vita alugafflarna höll inte så bra...![]()
Nishiki Shadow
Köpa Nishiki Shadow. Begagnade hybridcykel till salu: Begagnad racercykel på 3 200 kr i Sundbyberg. Hitta och köp Hybridcykeln i Sundbyberg.www.begcykel.com
Den ligger på tradera nu, fast bara ramen. Han har kanske äntligen lyckats kränga de där hjulen? Någon som vet?Den legendariske Jagger! Är han i farten igen? Den 20 år gamla men nya Team Saeco cannondalen gick ju så bra att sälja
Den ligger på tradera nu, fast bara ramen. Han har kanske äntligen lyckats kränga de där hjulen? Någon som vet?
... Och min som är röd...Inte så petigt!
Visa bilaga 520972
Och prisetHelt perfekt! Allt viktigt man behöver veta är med: färgen och skicket.
Tur att hen förtydligar att det är ett renoveringsobjekt ?![]()
Cykeltillbehör | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Cykeltillbehör enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
hahahaha jävligt schysst kolfiberram på den där! Vilket stolpskottNågon som saknar sin Trek Fuel ex 8?
Tänkte dela den med.. Påpekade till säljaren att det är aluminiumram och inte kolfiber.Någon som saknar sin Trek Fuel ex 8?
Nu vet jag inte hur blocket fungerar i detalj, men det bör väl gå att rapportera/anmäla dit? Det måste väl ändå strida mot något användarvillkor?Tänkte dela den med.. Påpekade till säljaren att det är aluminiumram och inte kolfiber.
"oki" fick jag till svar,sen var det inget mer med det... undrar om någon stackare går på denna.