[OT] Google Chrome inställning?

Belse

Aktiv medlem
När jag starta (webläsaren) Chrome i telefonen (Asus Zenphone 8) så har den alltid startat på senast sedda flik, men sedan igår så vill den starta upp med Googles söksida istället, och med en fråga under sökfältet om jag vill öppna senast sedda sida istället.
Jag vill ha det som innan att senast sedda sida öppnas direkt, har inte ändrat något själv utan det måste vara någon uppdatering som har ändrat detta, och hittar inget vettigt i inställningarna i Chrome som verkar styra detta, nån som har nåt vettigt tips hur man ändrar tillbaks detta?

Inställningar - säkerhetskontroll - säker websökning - "inget skydd".

Då struntar den i det. Du har dock inget skydd mot dåliga sidor mm.
Är man inte inne på luriga sidor så är det väl ingen fara antar jag.
Fattar inte varför de inte kan ha det utan att starta på söksidan. Kanske försvinner med tiden, när alla är "upplysta".
Google blir värre och värre tyvärr.

Inställningar - säkerhetskontroll - säker websökning - "inget skydd".

Då struntar den i det. Du har dock inget skydd mot dåliga sidor mm.
Är man inte inne på luriga sidor så är det väl ingen fara antar jag.
Fattar inte varför de inte kan ha det utan att starta på söksidan. Kanske försvinner med tiden, när alla är "upplysta".
Google blir värre och värre tyvärr.
Tackar, ska testa om det funkar, stänger jag ner Chrome och startar om på en gång så kommer jag till sidan jag lämnade, väntar jag däremot en stund innan start så hamnar jag på söksidan vid start...

Har testat själv under dagen, och den struntade i on det var igång eller ej.
Måste vara nån dum idé från Google.
Vet inte vad som händer om man väljer att stänga av Google som startsida.

S
Har testat själv under dagen, och den struntade i on det var igång eller ej.
Måste vara nån dum idé från Google.
Vet inte vad som händer om man väljer att stänga av Google som startsida.
Ser inte ut att funka här heller, hamnade på söksidan igen vid start, men har bara provat 1 gång, måste vänta lite för o se, men har slösurfat i soffan ett tag nu..

Tillbaka
Topp