Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
4000kr la jag ut totalt utöver de delar jag redan hadeHar du koll på hur mycket bygget slutade på?
Wow, riktigt trevligt ?4000kr la jag ut totalt utöver de delar jag redan hade
Ibland är det bra att man har hållt på och cyklat länge och är en hamster å sparar mkt delar samt om man är villig att tråla nätet efter beggat och har många cyklande kompisar så kan man få ihop sådant här till en billig peng ?Wow, riktigt trevligt ?
Du behöver sälja den vidare till mig!Har nu varit ut på ett par ordentliga rundor, hojen blev riktigt trevlig och känns bra. Nu väntar uppgradering med en dropperpost, ny 30t framklinga och en ny bakväxel så jag kan köra en 11 delad 11-42 kassett bak. Här är några bilder från de första turerna
Visa bilaga 523571Visa bilaga 523572
Haha du tycker det ja, man säljer inte familjemedlemmar ? men får tacka för komplimangen på bygget då ?Du behöver sälja den vidare till mig!
Lätta hjul, bredare ram, bluto. Blir många saker jag inte har men ja den ser najs ut.Haha du tycker det ja, man säljer inte familjemedlemmar ? men får tacka för komplimangen på bygget då ?