Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som att den kan vara lite svårrullad när man kommer ut i skogen eller på sandstranden med dom där hjulena...
Försök att hålla trådarna till topic: https://happyride.se/forum/threads/...laes-foersta-inlaegget-foerst.2464586/page-12
Det är väl där "intressant" kommer in i bilden. ?Ser ut som att den kan vara lite svårrullad när man kommer ut i skogen eller på sandstranden med dom där hjulena...
Många vevpartier till det där enda bygget? Och svårt att bestämma sig för om det skall vara 10- eller 11-delat?Snålheten lever och frodas...
Den här gillar att köpa billigt och sälja dyrare. Inte ens villig att betala för frakten till 100%... Men i hans säljes-annonser är det inte tal om att dela på frakten.
Har följt användarens annonser en längre tid så det är inga tillfälligheter. Nu får man väl ett argt PM snart också...
Visa bilaga 527322
Förundras över hur mycket folk orkar krångla för att tjäna någon hundring eller två. Själv är jag helt tvärtom och orkar inte ens lägga ut saker på annons för att jag sällan känner att det är värt besväret.Snålheten lever och frodas...
Den här gillar att köpa billigt och sälja dyrare. Inte ens villig att betala för frakten till 100%... Men i hans säljes-annonser är det inte tal om att dela på frakten.
Har följt användarens annonser en längre tid så det är inga tillfälligheter. Nu får man väl ett argt PM snart också...
Förundras över hur mycket folk orkar krångla för att tjäna någon hundring eller två. Själv är jag helt tvärtom och orkar inte ens lägga ut saker på annons för att jag sällan känner att det är värt besväret.
Visst är det roligt med budgetbyggen. För egen del tycker jag att sökandet efter pryttlarna är en mycket stor del av ett sådant bygge. Det kan man ju såklart ha olika uppfattning om. Men vem känner sig lockad av att slumpa iväg prylar efter att ha läst den där annonsen? Personligen hade jag hellre skänkt bort grejer än att svara på den där. Men du kan ju givetvis också vara olika...Snålheten lever och frodas...
Visa bilaga 527322
Nej jag är inte olika. Hade hellre skänkt eller kört till metallåtervinning. Man går ju nästan minus om man ska sälja t.ex. en styrstam för 50 spänn och sen krävas att stå för halva frakten. WTF liksom? Helt idiotiskt.Visst är det roligt med budgetbyggen. För egen del tycker jag att sökandet efter pryttlarna är en mycket stor del av ett sådant bygge. Det kan man ju såklart ha olika uppfattning om. Men vem känner sig lockad av att slumpa iväg prylar efter att ha läst den där annonsen? Personligen hade jag hellre skänkt bort grejer än att svara på den där. Men du kan ju givetvis också vara olika...
Hämtas hos polisen stod det så man skall förhoppningsvis inte behöva riskera köpa stöldgods :)![]()
Elcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Elcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Edit: inget fel på annonsen som sådan. Mest iögonfallande och värd att notera (?).
Hämtas hos polisen stod det så man skall förhoppningsvis inte behöva riskera köpa stöldgods :)
Självklart är det så. Men om man köper och säljer delar med förhoppning att tjäna en slant så finns det ju ett riskmoment i det och är belöningen så pass blygsam borde det inte vara värt den risken, särskilt om man lever på marginalerna.Hänger väl ihop med hur många hundringar man har över.
Återigen: vem svarar på en sådan annons? 2,5 sida om hur fantastiska jag SKALL tycka att just denna säljaren pryl är. Därtill blir jag upplyst om att den faktiskt går att hitta till ett, för säljaren, högt pris. Och sedan, sist och så undangömt det går, en halv rad om att de är trasiga. Nyskick och oanvända..."Nya!...eller ja nästan oanvända, jag tänkte nästan inte använda dem men sen gjorde jag det...men nyskick iaf!...förutom en liten skada där det gått hål i tyget...aaanyway köp mina gamla bibs så är du snäll"
???
Visa bilaga 527674
Nu snackar vi.Nypris (hela): 3000:-
Nypris (med hål i): 500:-
Typ så borde det stå.
Bra andrahandsvärde på en 2014 tydligen.
Vilket kap..
Den har ju trots allt ett teleskop sadelstöd
Vilket kap..
Tänker att det är någon som försöker lura sin respektive.Kan någon förklara varför den här kostar +6000:-? Har varit i kontakt med köparen i tron att det var tryckfelsnisse men så är fallet.
Är det något som jag missar?
![]()
Säljes: 26-er GT Bravado Commuter 18"
Dags att sälja en av min älsklingar — GT Bravado 26-er jag har byggt upp som en roligt commuter. 18\happyride.se
Det är ju genialt! Värdet av den här insikten är ju värt kanske 7 år av 26"-vinterpendlareTänker att det är någon som försöker lura sin respektive.
"Nä, älskling. Jag har verkligen försökt sälja den men det går inte."
En tusing?Eller så är det kanske så att säljaren hoppas på att sälja den till det priset. Jag tror inte han kommer lyckas, men försöka går ju.
Vad skulle vara ett skäligt pris?
Den ser ju ändå ganska charmig och funkis ut. 2000-2500 skulle jag säga om allt är i funktion och i gott skick, och då får man ju ändå ganska mycket bruksvärde för pengarna.En tusing?

towncountry! ?Veteran i all ära, men är det inte en något magstark prissättning på den här?
Verkligen magstarkt...Veteran i all ära, men är det inte en något magstark prissättning på den här?