[OT] Pappaskämt, ordvitsar

För några år sedan var det väl något kontrollorgan i US and A som fastslog att de inte behövde servera grönsaker i skolan de dagar de hade pizza på menyn, just med motiveringen att den innehöll tomat och grönsaksbehovet därmed var uppfyllt.
The greatest nation in the world indeed.
Titta på Jamie Olivers försök att introducera rotsaker o grönt i skolorna i US. Ungarna älskade det men han blev utsparkad med orden .... vi serverar ju pommes ...?

F4E4F3CB-5E2B-4D0D-A270-53C6D26EA718.jpeg

För några år sedan var det väl något kontrollorgan i US and A som fastslog att de inte behövde servera grönsaker i skolan de dagar de hade pizza på menyn, just med motiveringen att den innehöll tomat och grönsaksbehovet därmed var uppfyllt.
The greatest nation in the world indeed.
Jo jag har för mig att jag också hört det. Från två olika håll, så då måste det ju vara sant?

Jo jag har för mig att jag också hört det. Från två olika håll, så då måste det ju vara sant?
Så är det såklart.
Trump arbetade väl mycket så. Han läckte något hittepå till FOX News som då rapporterade om det, och sedan gick Trump ut och citerade det som sagts i nyhetssändningen. Vips så var en sanning född.

Mannen i huset : "Vi har äntligen avvecklat det gamla skit IT-systemet och ska ta en gravöl med teamet på fredag kväll. Kan du hämta mig efteråt...älskling?"

Kvinnan i huset: "Fet-glöm det, det är Bonde-söker-fru i kväll. Ta din älskade GRAVÖLBAJK vettja...älskling..."

Ridå...

Tillbaka
Topp