Blockettråden 2

Blockettråden 2
en bibel till säljtext men inte ett ord om delarna (ja förutom dom FANTASTISKA fäljbromsarna med bett i) trots att dom gått lös på runt en hundring

edit: såg nu spec på annonsen, miss av mig. men ändå, vilken jävla säljtext och återigen fotad på FEL sida....
Vem vill ha köpare som inte klarar av att processa text på ett strukturerat vis... ?

Blockettråden 2
Det är ju en säljtext som skulle göra den värsta av damsugarförsäljarecharlataner grön av avund. Men priset som står nu 12 345 Kr låter rätt bra. Om den är i fint skick. Bromsarna går väl också på bra mer än en hundring. Verkligen inget fel på dem, Dura-Ace 9000 är ju riktigt bra grejor. Om det nu är välbevarade förstås.

Blockettråden 2
Det är ju en säljtext som skulle göra den värsta av damsugarförsäljarecharlataner grön av avund. Men priset som står nu 12 345 Kr låter rätt bra. Om den är i fint skick. Bromsarna går väl också på bra mer än en hundring. Verkligen inget fel på dem, Dura-Ace 9000 är ju riktigt bra grejor. Om det nu är välbevarade förstås.
Kanske kan bjuda 12'? ??

Blockettråden 2
Han kämpar verkligen på. Det gör nästan lite ont i hjärtat när man ser folk med saker de anser vara rena guldet, men ingen håller med. Säkert en kanoncykel på flera sätt, men vill man sälja behöver man sälja till det pris marknaden är villig att betala.

Man får ju lite spykänsla av texten, helt klart..

Blockettråden 2
Wow, really sweet cover.

1641399867843.png

Blockettråden 2
Han kämpar verkligen på. Det gör nästan lite ont i hjärtat när man ser folk med saker de anser vara rena guldet, men ingen håller med. Säkert en kanoncykel på flera sätt, men vill man sälja behöver man sälja till det pris marknaden är villig att betala.

Man får ju lite spykänsla av texten, helt klart..
Skulle @andnil skippa novellen om cykeln
, vad Tadej gör på tävlingar, och istället bara skriva årsmodell, hur mycket den är använd, komponenter samt dess skick så tror jag den blir enklare att sälja.

Eller vad tror ni?

Blockettråden 2

Bilagor

• Untitled.png
    Untitled.png
    96.7 KB · Besök: 154
Blockettråden 2
Tappar alltid hakan när folk inte har en aning vad de köper.

Här är en recension om någon är nyfiken
”Bluetooth sadel stolpe”

Blockettråden 2
, vad Tadej gör på tävlingar, och istället bara skriva årsmodell, hur mycket den är använd, komponenter samt dess skick så tror jag den blir enklare att sälja.

Eller vad tror om

Eller vad tror ni

Eller vad tror ni?
Nog borde den som vill ha denna cykel fixa att bilda sig en egen uppfattning. Jag har provat en själv och tycker banne mig den var helt sagolik. Problemet är nog att dom (vi?) som vill ha en värstinghoj alltid ska ha en splitterny med ”egna” val och komponenter. Och ett par år gammal är det knepigt. Tror tyvärr 30000:- är max..
Synd för cykeln i sig är (enligt min åsikt) helt fantastisk.

Blockettråden 2
Är det inte bättre att sälja som rullande, eller för den delen ikke rullande, kit? Jag vill i alla fall inte byta märke på bromsar och växlar för att jag köper beggad cykel?..

Blockettråden 2
Är inte det stora problemet att en del tror att de kan köpa en ny dyr hoj utan att göra ekonomisk förlust.

Lägger man 100' på en hoj får man allt lov att plocka den absoluta merparten av de pengarna från nöjeskontot. Har man inte råd med det skall man kanske förlika sig med tanken att man inte alltid har råd med allt här i livet. Så tänker jag i alla fall.

Men det är klart att de står var och en fritt att starta om annonser på happy år efter år.

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Blockettråden 2
Tillbaka
Topp