weldion
Aktiv medlem
Visa dina laster...
Är den fylld?Inte det tyngsta men absolut det största jag lastat på kärran.
Visa bilaga 478652
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är den fylld?Inte det tyngsta men absolut det största jag lastat på kärran.
Visa bilaga 478652
Barnstol på barnstol på barnstolVisa bilaga 499591
Det låter som den perfekta blocket beskrivningen ?Var ska man börja? Elassisterad, not-so-much vikcykel (längre) med påsvetsat longtail och barnsits med 40 år gammal klibba (Linje3 i folkomröstningen om atomkraft). There's a lot going on here :-)
Fylld med luft. Om man skulle fylla den med vatten skulle nog kärran gå sönder, eller i vart fall bli väldigt jobbig att framföra.Är den fylld?
Var inte orolig. Du är bland vänner. Vi dömmer ingen. Skulle vi dömma någon så är det möjligen pga brist på last.Jag börjar skönja en verklig last hos mig själv…
…Hjälp mig, jag orkar inte mycket längre.
Vaddå, finns det några regler för hur stora stödhjulen ska vara?!Dom där hjulen passar inte på din cykel?
Det där är faktiskt ganska imponerande. 50 meter 17+x21 panel väger väl runt 100 kg, sen otympligt som fn och ingen el-assistans...Visa bilaga 532477
50 meter panel.
jag far med dålig terminologi, allt var inte panel. det var:Det där är faktiskt ganska imponerande. 50 meter 17+x21 panel väger väl runt 100 kg, sen otympligt som fn och ingen el-assistans...
alla laster måste fotas och lägga upp i denna tråd.Glad att jag inte postade en bild på helgens last - 200 x 30 cm skiva. Då hade jag ju blivit utskrattad i denna tråd?
Gör’t!!!Inspirerande, borde dumpa dieselstånkan för en lastcykel.
Förslag på modell för transport av fyra vuxna, äldre tonåring, hund och tillhörande bagage?Gör’t!!!
om ni alla måste färdas i samma farkost får du nog sno ihop nån slags fred flinta-bil av aluminiumprofiler http://www.n55.dk/MANUALS/SPACEFRAMEVEHICLES/spaceframevehicles.htmlFörslag på modell för transport av fyra vuxna, äldre tonåring, hund och tillhörande bagage?
Ett par såna här:Förslag på modell för transport av fyra vuxna, äldre tonåring, hund och tillhörande bagage?
Vad tycker du om motorn i framhjulet? Hur är räckvidd och modulering?Ett litet bord, kul med vind i ryggen!
Älskar den här tråden!Ett litet bord, kul med vind i ryggen!
Förslag på modell för transport av fyra vuxna, äldre tonåring, hund och tillhörande bagage?
Förslag på modell för transport av fyra vuxna, äldre tonåring, hund och tillhörande bagage?
De där ungarna har det nog inte lätt i skolan.
Nä, tung barndom. De får ju t ex svårt att göra manuals.De där ungarna har det nog inte lätt i skolan.
Spanien va?Visa bilaga 533942
Lite e-assistans så är du hemma sen. Kanske en extra kärra till bagaget.
Knyckte från internet men jag har hyrt på flera ställen i Italien och även i Spanien. barnen älskade det när dom var små. Tungtrampat dock :)Spanien va?
Tungtrampat var bara förnamnet ... minsta lilla motlut blev som ett alppass ...Men våra ungar älskade det dom med ?Knyckte från internet men jag har hyrt på flera ställen i Italien och även i Spanien. barnen älskade det när dom var små. Tungtrampat dock :)
Visa bilaga 533942
Lite e-assistans så är du hemma sen. Kanske en extra kärra till bagaget.
Det är ett swytch-bike. "Köpte" det på indiegogo.Najs @juliusjonzon, vad är det för elsystem?
sju skivor oljehärdad masonit idag.
Visa bilaga 535489
hoardar bara. masonit och toapapper är ju det första som tar slut under apokapsylen.What's he building in there?