Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spännande. Måste kolla in vad högen i Kumla är. Ser ju jättehäftigt ut. Möjligen lite mer DH än vad min xc/trail-cykel klarar. Men sonen skulle gilla detta!Hjulsjö och Högen i Kumla?
I Hjulsjö får sonen stora problem om han vill ha hjulen iluften. Ganska tråkiga stigar jmfrt med Rörbäcksnäs.Om man ska planera en en helg i vår som ska göra både mig och sonen nöjda, jag gillar flow och sonen fart, teknik och han värdera cyklingen i antal sekunder i luften. Vad är bästa tipset om man vill försöka få in Hjulsjö i programmet?
Bra att veta! Här finns uppenbart en intressekonflikt ?. Får försöka hitta nåt mer ungdomligt mellan Stockholm/Uppsala och Hjulsjö.I Hjulsjö får sonen stora problem om han vill ha hjulen iluften. Ganska tråkiga stigar jmfrt med Rörbäcksnäs.
Kollade in detta och det verkar ju finnas alternativ för både nya och erfarna cyklister. Tack för tips.Bergs Gård i Trosa? Tyckte det va väldigt trevligt och det är ju smidigt avstånd från Norrköping...
Bra att veta! Här finns uppenbart en intressekonflikt ?. Får försöka hitta nåt mer ungdomligt mellan Stockholm/Uppsala och Hjulsjö.
Aha, underbart! Listan med intressanta alternativ växer. Tack!Om du åker till ånnaboda så finns det massvis med bra stigcykling samt 3 handgrävda nedfarter och en pumptrack, ni har även nära till kvarntorp där det finns mera nerförscykling.
boende kan ni bo på ånnaboda camp där ni kan hyra aningen bara ett rum eller liten stuga, dom har även bra mat i resturangen och cafe.
Inget är en hoppled men (med reservation att det var något år sen jag var i Rörbäcksnäs), jag tycker Hjulsjö hade mer flow.I Hjulsjö får sonen stora problem om han vill ha hjulen iluften. Ganska tråkiga stigar jmfrt med Rörbäcksnäs.