[Officiell sida] Kvarntorp (högen) Downhill.

EST

Aktiv medlem
Nä ett plank att åka upp å vända ner från typ😊
20200526_195034_020.jpg

kentbrockman

Aktiv medlem
Vill bara tacka alla inblandade för det ni gjort på Kvarntorpshögen. REN MAGI. Jag ska ägna resten av mitt liv åt att stötta det fortsatta arbetet. Helst på något kul sätt, men jag kan till och med tänka mig att skjuta låga bollar som att spamma slappa kommunchefer och självcentrerade konstfantaster. VI SES!

EST

Aktiv medlem
Fredagar 18-21 lördag 9-15 men kolla på fb sidan. Har varit öppet varje gång så länge men man vet aldrig då det är volontär arbete😃

EST

Aktiv medlem
Bara 2 veckor till vi kör fredagskväll sen blir det ändast lördagar. P.g.a.mörker....så passa på🤘
IMG_20200529_232206_257.jpg

EST

Aktiv medlem
Just det jag å Janne byggde färdigt landningen igår. Så nu kan kan köra ett hopp till men det är slut på stig efter landningen.
Ca 2,3 m tror vi att det är 😁
IMG_20201120_163844_406.jpg
20201120_143646.jpg
20201120_152347.jpg

mtb565

Aktiv medlem
Just det jag å Janne byggde färdigt landningen igår. Så nu kan kan köra ett hopp till men det är slut på stig efter landningen.
Ca 2,3 m tror vi att det är 😁

Nice! Är planen en helt ny nedfart eller ansluta något annat? Bara vart i Kvarntorp 1 gång men Svartebarndt är en klar favorit så det här lär bli grymt med!

Senast ändrad:

EST

Aktiv medlem
Wengelin å Axel kör nya droppet med sina xc hojar 110 mm slag å ny styrstams kombo med styre på 150 gram ! Så vi måste får till landningen okay. Men det ska inte köras för snabbt😃
received_1395626290792051.jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer