[Officiell sida] Kvarntorp (högen) Downhill.
Är det där en drop? ?Jag å Carl byggde lite igår?Visa bilaga 419781
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det där en drop? ?Jag å Carl byggde lite igår?Visa bilaga 419781
Kumla, söder om ÖrebroI vilken ort ligger den här högen?
Just det jag å Janne byggde färdigt landningen igår. Så nu kan kan köra ett hopp till men det är slut på stig efter landningen.
Ca 2,3 m tror vi att det är ?
I första hand tänkte vi ansluta den till Lilith?Nice! Är planen en helt ny nedfart eller ansluta något annat? Bara vart i Kvarntorp 1 gång men Svartebarndt är en klar favorit så det här lär bli grymt med!
Lördag den 15:de 10-16 är det öppning!!!!!Blir det någon lift på Kristi-(tokdropps)-flygare?
(har inte Facebook...)
Nää blåser kommunen och skidföreningen tycker alla ska stå gratis i liften så det blir nog inget. Man tröttnar lite sade från början att det upplägget aldrig kommer funka.Blir det någon lift i år?
Förstår det. Tar någon hand om lederna? Bergslagen cycling har ju med det som enda downhill så de borde väl kunna bidra...Nää blåser kommunen och skidföreningen tycker alla ska stå gratis i liften så det blir nog inget. Man tröttnar lite sade från början att det upplägget aldrig kommer funka.
Hej!Förstår det. Tar någon hand om lederna? Bergslagen cycling har ju med det som enda downhill så de borde väl kunna bidra...
Grymt! ...och grymt kul! ?Hej!
Lederna sköts fortfarande om trotts att inte liften går så det är bara och köra.
Japp inte lätt att ha ett samarbeta för inte...