Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vad tänkte hanOj, vad Pogacar gjorde bort sig.
Hmm Pogachar måste missuppfattat helt vad som hände i spurten. Var det nån som gjorde fel i den var det ju han som försökte gå mellan Van Baarle och Madouas istället för runt dem.
Plötsligt får man ju lite förhoppningar till Paris-RoubaixLite oväntat att Kristoff skulle ta en soloseger.
Annars får jag säga att proffsloppen f.n. inspirerar mer till cykelresa till Baskien än till Belgien. Riktigt fint landskap, häftiga små vägar och dessutom soligt väder i norra Spanien.
Vi hoppas ju alltid på skitväder till P-R och gårdagen visade annars mest att Kristoff fortfarande är bra när vädret är dåligt. Tror hans ålder kommer visa sig om han ställs mot en lite yngre allväderscyklist men en kan ju alltid hoppas.Plötsligt får man ju lite förhoppningar till Paris-Roubaix
GCN. Kirby och Bäckstedt som kommenterade. Det var skitväder och bara 30-40 totalt gick i mål. När det var 7 km kvar tröttnade vår norske favoritköttbulle på de kontinentala sparrisarna och åkte helt sonika ifrån dem.Var såg ni Schelderprijs, hittade inget på eurosport 1 och 2?
Fast spurten var inte speciellt spännande - Wiebes var alldeles för överlägsen.GCN. Kirby och Bäckstedt som kommenterade. Det var skitväder och bara 30-40 totalt gick i mål. När det var 7 km kvar tröttnade vår norske favoritköttbulle på de kontinentala sparrisarna och åkte helt sonika ifrån dem.
Egentligen inte så spännande tillslut. Damloppet var mycket bättre där eftersom de fick till en ordentlig klungspurt med bra fajt om positioner mellan lite olika lag
Beror väl på hur en ser på saken? Okej att hon var helt överlägsen men jag satt ändå där och väntade på att nån annan skulle få upp farten och gå om där på slutet.Fast spurten var inte speciellt spännande - Wiebes var alldeles för överlägsen.
OK. För mig kändes det rätt sannolikt att hon skulle ta det med tanke på motståndet. Kan dock vara att jag är oinsatt. Själva spurten kändes också odramatisk.Beror väl på hur en ser på saken? Okej att hon var helt överlägsen men jag satt ändå där och väntade på att nån annan skulle få upp farten och gå om där på slutet.
Vill se en ordentlig uppgörelse mellan Balsamo, Vos och Wiebes nu i alla fall. Gillar att det äntligen börjar bli lite bredd på damsidan
Äh, ge mig bara en 75 km lång utförsbacke med 5% lutning och utan kurvor så ska jag nog greja det.
Det var därför han inte klarade 48,3km/t?Jag utgår från att han höll sig på cykelbanorna i villakvarteren
Precis.Det var därför han inte klarade 48,3km/t?
Precis.
Campenaerts?Men han kan ju be om råd från Victor, då blir det bra.
/Fedde
Campenaerts?
.Kwiatkowski på väg mot seger?
Idag gjorde han skäl för lönen ?Om något är jag lite förvånad över att Michaaaał ligger så högt upp i lönelistan. Visst, han har både monument och världsmästerskap i bagaget, men är inte "där uppe" i min bok (och har inte heller kanske samma geografiska tyngd som vissa av de andra namnen). Å andra sidan, hans arbetsgivare är ju (vilket listan intygar) inte blyg med lönecheckarna rent generellt...