Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
1D1BD27F-5EC4-4EF0-BD12-1F76F78B3A3F.jpeg
4E369FAD-3026-4D97-A177-138EB3F18D26.jpeg

Fet S-Works. Med pump under överröret och bananklistermärke. Ägaren hade magväska. Han är min idol.

Fula Hojar!!
Aha. Då är den nog "bara" slammad. För att se...snygg...ut. I med luft i gaffeln (luftfjädring är ju poppis bland custombilar) så går det kanske att trampa?
Jag förstår den verkligen inte. Stod utanför uthyraren jag hyrde på, men var där mitt i återlämningsrushen så fanns ingen att fråga. Tror jag ska maila dem, är uppriktigt nyfiken på hur man ska använda den.

Fula Hojar!!
Jag förstår den verkligen inte. Stod utanför uthyraren jag hyrde på, men var där mitt i återlämningsrushen så fanns ingen att fråga. Tror jag ska maila dem, är uppriktigt nyfiken på hur man ska använda den.
Det är inte mycket pedal clearance heller. Men, utan pedaler kanske det inte behövs? :) Svårcyklad lär den vara.

Fula Hojar!!
Igen, alltså. Är det fortfarande ett unikt samlarobjekt som man har chans att köpa för bara tre miljoner kronor?
Ja det var ett tag sedan jag postade den och säkert någon innan mig. Trots att detta unika samlarobjekt har ett tilltalande pris (6000:-) så verkar den vara svårsåld.

"Cykeln kostade 7995:-, säljes billigt. Priset är fast, inget prutande. Kvitto finns."

Fula Hojar!!
Visa bilaga 554385

Nope blir ingen pre-order. Snygg färg dock.

Vad är ny med den?

Linkar mycket Fugitiven i den här byggtråden, som verkar vara en riktigt bra cykel:

Fula Hojar!!
Vi pratar inte funktion. Tycker du den är snygg?

Massa nytt tydligen. Men satan vad ful.

Tillbaka
Topp