Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visa bilaga 548669Visa bilaga 548671
Fet S-Works. Med pump under överröret och bananklistermärke. Ägaren hade magväska. Han är min idol.
Långpump är legit som fan.
Det är en väldigt trasig framgaffel ...Visa bilaga 549072
Vad har man den här till?
Framhjulet är jättelitet, sadeln är verkligen vinklad som det ser ut på bilden och den har isracingdubbar.
Allt är märkligt, gaffeln är också tom på luft.Visa bilaga 549072
Framhjulet är jättelitet, sadeln är verkligen vinklad som det ser ut på bilden och den har isracingdubbar.
Hillclimb på is?Visa bilaga 549072
Funderade på det. Oklart varför den finns på Mallorca bara…Hillclimb på is?
Aha. Då är den nog "bara" slammad. För att se...snygg...ut. I med luft i gaffeln (luftfjädring är ju poppis bland custombilar) så går det kanske att trampa?Funderade på det. Oklart varför den finns på Mallorca bara…
Spännande att cykla utförs med annars...Sadelns position/lutning antyder ju också uppförscykling.
Jag förstår den verkligen inte. Stod utanför uthyraren jag hyrde på, men var där mitt i återlämningsrushen så fanns ingen att fråga. Tror jag ska maila dem, är uppriktigt nyfiken på hur man ska använda den.Aha. Då är den nog "bara" slammad. För att se...snygg...ut. I med luft i gaffeln (luftfjädring är ju poppis bland custombilar) så går det kanske att trampa?
Det är inte mycket pedal clearance heller. Men, utan pedaler kanske det inte behövs? :) Svårcyklad lär den vara.Jag förstår den verkligen inte. Stod utanför uthyraren jag hyrde på, men var där mitt i återlämningsrushen så fanns ingen att fråga. Tror jag ska maila dem, är uppriktigt nyfiken på hur man ska använda den.
Men Mange du förstår inte. Det här är tråden för fula hojar.
Kommer iallafall gå mjukt med både fjädrad sadel och stam
Livlig fantasiiiiii ??
Nog för att den är ful, men är det verkligen en cykel?Visa bilaga 552303
Hittade denna på blocket?
Det är ju alldeles tydligt att det är en S-Works.Nog för att den är ful, men är det verkligen en cykel?
Igen, alltså. Är det fortfarande ett unikt samlarobjekt som man har chans att köpa för bara tre miljoner kronor?Hittade denna på blocket?
Ja det var ett tag sedan jag postade den och säkert någon innan mig. Trots att detta unika samlarobjekt har ett tilltalande pris (6000:-) så verkar den vara svårsåld.Igen, alltså. Är det fortfarande ett unikt samlarobjekt som man har chans att köpa för bara tre miljoner kronor?
Kollade nyss. Det finns tyvärr ingen S-works magväska i Specialized sortiment. Jag har skickat ett mail till Specialized och informerat om detta stora hål i deras portfölj!Måste man inte har "S-Works" pump på en S-Works cykel? (Och S-Works banan)
Kollade nyss. Det finns tyvärr ingen S-works magväska i Specialized sortiment. Jag har skickat ett mail till Specialized och informerat om detta stora hål i deras portfölj!
Jag kände han som var Marlboro man i Finland... han är död sedan ca 3 år tillbaka. Hostade blod på slutet.
Mecano ?
Aero är sällan snyggt, men jag gillar linjerna med brant baktriangel och horisontellt övre rör.Kan inte ta blicken från styrstammen som är en styggelse och som förfular hela cykeln. Inte ens slammad ser den bra ut.
Visa bilaga 550063
Alltså… ?
lite i samma anda som bxt:s nya downcountry hardtail
Visa bilaga 553187
jo, precis. och lite synd att de gjort den så ful, när det länge saknats kina-hardtail-ramar med lite lugnare geometri.Den ser ut som att den är gjort för att likna en Scott Spark FS ram:
Visa bilaga 553205
Precis som MTBn Pininfarina ritade är gjort för att likna en gammaldags fs:
Visa bilaga 553206
knollybikes.com
Vi pratar inte funktion. Tycker du den är snygg?
Massa nytt tydligen. Men satan vad ful.
Ja den var inte vacker..Men Knolly?
Drick hela. Så är du ute och cyklar sen..
Och allt är vackert!Drick hela. Så är du ute och cyklar sen..
Ja den var inte vacker..Men Knolly?
Låter som en glass ..