Ragge Hylsa
Aktiv medlem
Visa din Rapha (och lite nyheter...)
Gucci och Burberry.......Rapha kommer bli fett orten!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sugen?någon som har koll på om det brukar komma någon promokod på vårkanten?
Eller någon som har en kod dom inte tänker använda
5000 GBP för en reklamklocka, är dom inte kloka.
När det kommer till klockköp finns det många som inte är kloka.
Liksom cyklar. ?När det kommer till klockköp finns det många som inte är kloka.
Är nog rätt lika övriga cargobibs och för mig har de funkat grymt bra både för gruscykling och mtb. Enda nersidan är väl att det inte riktigt är funkis för all typ av energi eftersom den smälter...Nån som provat MTB cargo bibsen? Känns som ett bra alternativ till Spesch Swat.
Ja, om man anstränger sig lite så blir man varm... så energi = choklad/energibars och även annat gott, till exempel Ahlgrens bilar blir rätt kladdigt.Smälter?
Haha. Jag förstod det som att byxorna smälte ?Ja, om man anstränger sig lite så blir man varm... så energi = choklad/energibars och även annat gott, till exempel Ahlgrens bilar blir rätt kladdigt.
Skulle säga att ända skillnaden är att Core linjen känns mer robust. Har haft en jeresy i 5+ år och håller än idag men föredrar Classic linjen pga skönare material.Har vi någon med erfarenhet av både
Pro Team Jerseyn
Visa bilaga 549410
och Pro Team Flyweight Jerseyn?
Visa bilaga 549411
Jag har en Flyweight idag och den är trivs jag bra med, men den är extremt tunn. Hur mycket tjockare blir "den vanliga"? Några för- och nackdelar tröjorna emellan?
Egentligen skulle jag vilja ha den vanliga denna gång, men vill helst ha den i bara mörkblått (Pro Team är grå förutom mörkblå), och då lutar det åt Flyweight istället. Att ha två likadana men i olika färg är dock inte helt optimalt, då det är bättre om de kan täcka in ett lite större spektrum av temperatur osv.
Sen har jag förmodligen tänkt testa en Core-jersey. De följer med till bra pris tillsammans med Core-bibsen som jag ändå tänkte köpa ett nytt par av. Hur är dessa i jämförelse med Classic-jerseyn? Jag har nästan bara en positiv bild av Core-bibsen (de har nog slitits ut en aning snabbare än Pro Team- och Brevet-bibsen skulle jag säga). Är det samma sak med tröjorna?
Håller med. Core känns inte heller lika stretchig som classic.Skulle säga att ända skillnaden är att Core linjen känns mer robust. Har haft en jeresy i 5+ år och håller än idag men föredrar Classic linjen pga skönare material.
Skön, sval och väldigt tight. Gick upp en storlek men fortfarande rätt slickad passform. Kan inte säga mycket om hållbarheten, hann bara använda den ett fåtal gånger förra sommaren.Låter ju som Core är en ganska bra grej då, om "robust" och "inte lika stretchig" är sagt på ett positivt sätt då.
Och Pro Team-grejerna, någon med input där?
Låter ju som Core är en ganska bra grej då, om "robust" och "inte lika stretchig" är sagt på ett positivt sätt då.
Och Pro Team-grejerna, någon med input där?
Cyklig. Lite tajt över bröstet när man står upp men lagom när man har ett styre i händerna. Dessutom 0 mm regn med den i ryggfickan hittills!Snyggt.
@NLC Hur är passformen på nya brevetjackan?
Haha.Cyklig. Lite tajt över bröstet när man står upp men lagom när man har ett styre i händerna. Dessutom 0 mm regn med den i ryggfickan hittills!
Update på denna: cai säger att dom inte samarbetar sedan iaf 7 år så frågan är var man hittar lagom tunna inte för långa(!) merinostrumpor!?Vet? Nej. Min gissning är cai.se . De pysslar en del med whitelabeling, exvis bortomcycling:s strumpor såg jag nu när jag klickade mig runt där.
Update på denna: cai säger att dom inte samarbetar sedan iaf 7 år så frågan är var man hittar lagom tunna inte för långa(!) merinostrumpor!?
Norfolk eller cai… kanske
Hamnade hos ”norfolk socks”. 3 för 99 och presterar.
Fått från cannondaleSnyggt! Är det någon custom grej? Hittar inte kittet på hemsidan.
Brexit hände.Vad har hänt med Rapha? Från bästa kundservice till absolut sämsta. Jag beställde för snart 3 veckor sedan. Ingen respons. Paketet har fastnat i Tyskland. 1800 spänn åt fanders?
![]()
Rapha is rated "Great" with 3.9 / 5 on Trustpilot
Do you agree with Rapha's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 1,503 customers have already said.www.trustpilot.com
Det verkar ju vara två grejer som det klagas på, och det är just kundservice och leveranstid. Så jag skulle inte garantera toppservice.
Vad har hänt med Rapha? Från bästa kundservice till absolut sämsta. Jag beställde för snart 3 veckor sedan. Ingen respons. Paketet har fastnat i Tyskland. 1800 spänn åt fanders?
![]()
Rapha is rated "Great" with 3.9 / 5 on Trustpilot
Do you agree with Rapha's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 1,503 customers have already said.www.trustpilot.com