Bornlikethis
Aktiv medlem
Paris-Roubaix 2021
Danske Egholm blev trea i juniorklassen.
Två danskar i tättrion i Juniorernas
Så är det P-R igen. Danska TV2 behöver inte ha kanalbyte idag.
Du gillar Danmark du :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Danske Egholm blev trea i juniorklassen.
Två danskar i tättrion i Juniorernas
Så är det P-R igen. Danska TV2 behöver inte ha kanalbyte idag.
Tänkte samma sak känns som något slags rekordÄndå kul att de lagt in lite cykel mellan reklamen i alla fall...
Jag ser lika mycket dansk som svensk TV. Lika lätt att förstå.Du gillar Danmark du :)
Ni får betala för reklamfritt. :-) (Även om GCN har skitit i det blå skåpet med ett "sponsorinslag" från Zwift både igår och idag... #reklamfrittmyass)Tänkte samma sak känns som något slags rekord
Vad tror ni då, håller utbrytningen?
?Lika lätt att förstå.
Har inga problem med att det är reklamfinansierat, Men det måste ändå finnas någon gräns när det är mer reklam än sportsändning.Ni får betala för reklamfritt. :-) (Även om GCN har skitit i det blå skåpet med ett "sponsorinslag" från Zwift både igår och idag... #reklamfrittmyass)
Tycker Mohoric ser bra ut! Dock svårt läge!2 minuter och 7 mil, de ser för slitna ut för det. Lyckas de komma överens där bak?
Oklart. Har sett för lite. Men Kardashians verkar tillbaka i alla fall.Vad tror ni då, håller utbrytningen?
Ja, jag börjar tveka på om jag ska installera ventilerna som ligger hos posten.Vad de punkar!
Trodde det var stört omöjligt med TL.
Den här sändningen fick mig att efter många års nyfikenhet googla vad Kardashians egentligen är kända för mer än att vara just kända. Blev inte mycket klokare dock...Oklart. Har sett för lite. Men Kardashians verkar tillbaka i alla fall.
Känns som de har hårdsatsat hela våren.Bra klassikerlag, Ineos
De har ju satsat i 10 år men först i år kom det som en liten ketchupflaskaKänns som de har hårdsatsat hela våren.
Skivbromsar… enorm tid för att byta ett hjul
Ffa så saknar man plötsligt "behovet" av att justera bakbromsen som förr gjorde att den punkterade cyklisten vips kunde vara ifatt gruppen igen.Är det skivbromsarna eller thru-axle som gör att det tar tid?
För skivbromsar kräver väl inte thru-axle?
Det gick ju bra med snabbkopplingar och skivbromsar ett antal år.
Utan det är väl nav- och hjultillverkarna som styrt mot thru-axle?
/Fedde
Men jösses..
Tror att skägg har väldigt liten negativ påverkan som jag förstått det.I en sport där det gäller att vara så slät och aero som möjligt så måste man ju älska Specialized cyklisten med fartskägg ?
Den här sändningen fick mig att efter många års nyfikenhet googla vad Kardashians egentligen är kända för mer än att vara just kända. Blev inte mycket klokare dock...