Tips om budgetprylar på Lidl
Men ibland blir man utan om inte inköp görs första dagen.Man ska inte ha för bråttom med att handla på Lidl?
Visa bilaga 547688
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men ibland blir man utan om inte inköp görs första dagen.Man ska inte ha för bråttom med att handla på Lidl?
Visa bilaga 547688
vilket påminner mig om att vi fortfarande har en halv påse baddare kvar i frysenResterna av tidigare tema kanske finns kvar? Om man gillar/gillade Baddare från Göteborgs Kex, denna smakar väldigt nära, men minus själva kexet!
https://www.lidl.se/info/nyhetsbrev eller gå in på lidl.se och klicka dig fram till reklambladet.Jag har sådan dålig koll när cykelprodukterna brukar komma för att jag missar mekstället varje år. Skulle ni inte bara kunna pinga mig ifall det är säsong för det? :) eller finns det någon prenumerationstjänst någonstans där man får notiser? :)
Det kommer ju garanterat skrivas här, så prenumerera på ämnet och ha på mail bara!Jag har sådan dålig koll när cykelprodukterna brukar komma för att jag missar mekstället varje år. Skulle ni inte bara kunna pinga mig ifall det är säsong för det? :) eller finns det någon prenumerationstjänst någonstans där man får notiser? :)
Ah! Jag hoppas vi kan hjälpas åt! :DDet kommer ju garanterat skrivas här, så prenumerera på ämnet och ha på mail bara!
Är nog bra! Beror väl lite på vad du ska ha den till? Finns ju multikokare för ngn hundring till som har fler funktioner som slowcooking men behöver du inte det så slå till. Den stora frågan är väl om den funkar för padelbollar? ? #diy #cykelventilshackNästa veckas tryckkokare från Tefal? Hittar liknande på Prisjakt för någon hundring extra (det finns tre olika modeller på Prisjakt som verkar identiska?).
får jag fråga varför vill du utsätta maten och dess vitaminer för över 100 grader?Nästa veckas tryckkokare från Tefal? Hittar liknande på Prisjakt för någon hundring extra (det finns tre olika modeller på Prisjakt som verkar identiska?).
Det var det jävligaste! Funkar det?Är nog bra! Beror väl lite på vad du ska ha den till? Finns ju multikokare för ngn hundring till som har fler funktioner som slowcooking men behöver du inte det så slå till. Den stora frågan är väl om den funkar för padelbollar? ? #diy #cykelventilshack
Vad menar du att det skulle finnas för nackdelar utöver en pryl till i livet?får jag fråga varför vill du utsätta maten och dess vitaminer för över 100 grader?
motsatsen till slow cooker liksom:) det mesta mår bättre och blir smakrikare av tillagning i lite lägre temperatur, t ex 75-90 gr.
har man bråttom med potatisen kan man mikra dem några minuter medan vattnet kokar upp. eller använda mindre exemplar.
Japp! Klockrent faktiskt. Tryckkokaren köptes för övrigt på loppis för en tjuga.Det var det jävligaste! Funkar det?
Verkar likvärdiga. Har för mig att Lidl-stället kostade 349kr ifjol efter att i flera år legat på 299kr.Vilket mekställ är bäst Jula eller Lidl? :)
Vad kostade Lidl mekställ förra året?
Nån som vet?
Det är den här veckan.Inte helt relaterat men inte heller helt OT. För oss med delvis eller helt nederländskt ursprung ryktas det om sådan kampanj på Lidl.
Inga muffins med cannabis.Det är den här veckan.
![]()
Måndag - söndag från Måndag, 13/3 Lidl Sverige
Måndag - söndag från Måndag, 13/3 Lidl Sverigewww.lidl.se
Nä men du kan såklart äta rostad bröd med strössel ändå. Sen en stroopwafel på det. Hela kostcirkeln. :-)Inga muffins med cannabis.
Är det en variant av krumbumballe?Lidl säljer nåt som heter Oven Bitterballen låter inget vidare ;) Man kanske är gott :)
-Skall det var en bitterballe? Utsökta.
Är det en variant av krumbumballe?
Aaah. Du har inte läst den mytomspunna tråden, en av de få försvunna i happys historia. ?Krumbumballe är tydligen en drink, lev och lär :)
Missat det! Kan du ta den korta versionen av den tråden? TackAaah. Du har inte läst den mytomspunna tråden, en av de få försvunna i happys historia. ?
Friterad fläskpannkaka tänker jag. Förmodligen fruset innan panering/fritering?Bitterballen är annars trollkonst, när det äts upplevs det i princip som friterad köttsås. Antar att innanmätet är relativt fast innan tillagningen. Skulle dock inte rekommendera.
Rekommenderad korv? Ska korven tillagas innan eller skivar man ner direkt från kylskåpskall?Tjena!
Nederländerna och kulinariskt hör väl inte riktigt ihop. Även om en bra Bitterballen är fullt duglig.
Men(!) en sak som jag var tvungen att prova från Nederländerna som fick mig rejält hooked är stekt tjock korv som man skivar och sen slänger ner i ärtsoppa. Numera kan jag knappt äta ärtsoppa utan korv i.