Blockettråden 2
Han var ju smart som la med bilden i hopp om att ev köpare inte skulle se sprickan iaf..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han var ju smart som la med bilden i hopp om att ev köpare inte skulle se sprickan iaf..
Åtminstone är det ju inte ett dolt fel direkt.. det är ju där klart och tydligt på bilden.Han var ju smart som la med bilden i hopp om att ev köpare inte skulle se sprickan iaf..
Exakt, så skulle någon stackare köpa den och försöka häva köpet kan han påvisa han visat felet på bilden innan försäljning.Åtminstone är det ju inte ett dolt fel direkt.. det är ju där klart och tydligt på bilden.
Att dölja är att medvetet försöka hindra från att felet upptäcks.
www.facebook.com
Helt fantastisk annons
Finns inte kvar va? What did I miss?www.facebook.com
Helt fantastisk annons
Länken funkade för mig iaf.Finns inte kvar va? What did I miss?
Ta hellre screenshot än länka till FB :P
Skulle kunna bli hett om tårna.
"Nästan cykel" vore mer korrekt.
Möjligt att säljaren inte använt den. Men någon har defintivt använt den.
Köper bara om jag får kevlarkedja.. sorry
Allt utom kedja och fälg är gjort av kevlar. Intressant!
Visste inte att proffsen körde så gamla cyklar.
Bra pris! Om det vore -1998Bidrar med denna innan någon annan gör det:
Visa bilaga 556338
Bra pris! Om det vore -1998
Kult cykel...Men 1000 spänn ...?Bidrar med denna innan någon annan gör det:
Visa bilaga 556338
Kult cykel...Men 1000 spänn ...?
21kr rabatt faktiskt!Trodde att priset var fel för att det är högre än rekommenderade priset. Men då såg jag prislappen: hela 16 kronor rabatt. Det finns alltså butiker som frågar mer.
Tror dock inte att många vill betala 250 kr mer för begagnad än nypriset på Bikester.
Visa bilaga 556985
Glöm inte att lägga till den obligatoriska 10% rabattkoden ?Trodde att priset var fel för att det är högre än rekommenderade priset. Men då såg jag prislappen: hela 16 kronor rabatt. Det finns alltså butiker som frågar mer.
Tror dock inte att många vill betala 250 kr mer för begagnad än nypriset på Bikester.
Visa bilaga 556985
Glöm inte att lägga till den obligatoriska 10% rabattkoden ?
Jag är iofs ju en sån hemsk människa som inte ser värdet i att handla hos en (oftast) dåligt påläst lbs och betala 30%+ mer då man redan läst på vad man vill ha för saker
Jag gissar på att de flesta aldrig blir sålda till just de priserna som är satta. Eller så är det verkligen så många okunniga på Blocket som betalar överpris. Vi kan inte veta.när spricker begagnatbubblan? jag tycker det verkar som att det inte är någon brist på begagnade cyklar, men att säljarna tjurskalligt håller fast vid överpriser. kanske för att de hört om nån som minsann fick si och så mycket för nåt gammalt vrak.
så här många gammelspark i enbart storlek medium ligger ute på köp&sälj nu. dra av 10 000 på priset så blir de nog sålda.
Visa bilaga 556993
Jag köpte en meta4 för 14000:- 2008:-)?![]()
Säljes: 2012 Commencal Meta 5.5 26 tum storlek Medium i kolfiber
Optimal stigcykel för Göteborgsområdet. Mkt lätt och maxspecad cykel, har t.ex. SRAM X0 växlarhappyride.se
Bromsarna ser förhållandevis moderna ut, skulle gissa -93 eller nyare tom.Denna gamla klenod bör räddas.... Har inte lyckats hitta exakt år, men bör vara 1989-1993? Inte helt lätt att hitta kataloger från den tiden...
Vissa säger att det är rena detektivarbetet att hitta vissa cyklar... inte blir det lättare när rubriken som är satt är något helt annat än själva märket som säljs... ?
Visa bilaga 557022
Visa bilaga 557023
Visa bilaga 557024